Reakcia na: Ike #60539:
No 57 si myslím treba nechať, lebo Žabí majer by stratil obsluhu. 49 súhlas, no neviem ako by to priali pacienti, ktorí by museli ísť pešo k Suchému mlynu. 54 možno zrušiť, no potom treba dať 65 zachádzať k ŽST Vajnory. A inak čo sa týka Východného, Vajnor a Rače tak pôvodný systém (L 32, 35, 36) sa mi zdal o dosť logickejší ako to, čo tam je teraz. 42 a 38 by som aj ja okamžite zrušil.
AAA
Re #60518 NN: Chorvátsky Grob si to platí.
Re #60522 pj: Čo sa týka vodičov 203 a 207 musíš napísať čas a dátum a ev. č. vozidla a ideálne by bolo keby si napísal aj poradie, no pochybujem, no ja tadiaľ tiež jazdím často a tí vodiči jazida v pohode. A kĺbových t-busov je nedostatok takže s tou 208 pochybujem.
Re #60534 fobust: Systém vtedy síce lepší nebol, no následné intervaly boli všade, alebo skoro všade lepšie ako po roku 2000. Totiž prechod na prestupnú tarifu, sa okrem iného využil k tichému rušeniu liniek a predlžovaniu následných intervalov.
Re #60535 Ike: A ktoré? Bo mňa okrem 38 nenapadá žiadna, no možno by sa mohli na niektroých predĺžiť intervali (77, a pod.)