Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zaujímalo by ma ako kde bude nakoniec s tím otočiskom trolejbusov. Lebo pri prerábani križovatky do Devína tam dávajú úplne nové stĺpy a tak do okolo ale videl som to zdialky zrak môže klamať! Ale každý deň tom sú vysokozdvižné plošiny a na ne tam niečo montujú. Dnes tam boli aj vrchári! V tlevízii TVKV - (televízia Karlova Ves) tam hovoril prednosta Karlovej Vsi ,že najpv čo rozširovali tú zastávku ,že je to predpríprava na trolejbusy a ,že ta predpríprava na trolejbusy bude pokračovať aj križovatkou!? ? ❓ ❗ ?
Reakcia na: Andy #59428:
a tie kilomtrove zapchy a zivotne prostredie?sa zamysli !!!!!!!!!!
Reakcia na: 81-71 #59427:
No lenže auto tam nie je problém mať pokiaľ fakt nie si úplná spodina, a dopravná infraštruktúra je tam riešená veľmi dobre, takže argumenty proti autám, ktorými argumentujú odporcovia áut tu, tam jednoducho nemajú naplnenú podstatu.
Reakcia na: eric #59426:
Podla mna ak svet pojde trendom akym dnes idu a vzdy isli USA, tak mam obavu ze v dlhodobejsom horizonte MHD uplne zanikne...dnes uz napriklad v USA pokial clovek zrovna neni v dakom velkomeste, tak je strateny....... ? ? ? ? v niektorych oblastiach ide bus raz za 2 hodiny a chodi s nimi najspodnesia socka. Tam ked clovek nema auto, snad ani neni clovek. ?
ako si predstavujete buducnost MHD ? (nemyslim tym v BA ale na celom svete) ja si myslim , ze vsetko bude riadit computer (vsetko bude bez vodica) . ale zanikne ? ?
Reakcia na: aquila #59383:
Zamýšľam sa nad tým znovu a znovu a stále neviem pochopiť, ako možno zosúladiť teóriu o tom, že jeden tunel má byť únikovou cestou pre druhý a požiadavkou na to, že počnúc rokom 2010 jeden tunel nesmie byť únikovou cestou pre druhý. Plánované dokončenie stavby je 2013. Takže?

"80kmh je normalna rychlost v meste. mozno ta to prekvapi ale ani TGV v parizi nebeha 300 kmh"
Neprekvapuje ma to. Ale prekvapuje ma, že niekto jasá nad budovaním 6,7 km železničného tunelu za ťažké miliardy na traťovú rýchlosť 80 km/h, keď súčasná trasa 14,4 km má taktiež traťovú 80 km/h (okrem 2,3 km úseku Predmestie-Nové mesto).

"najviac sa mi pacia takyto reptalkovia, na vseko sa stazuju"
Nemám pocit, že by som sa na niečo sťažoval. Iba kritizujem drahé fantasmagórie. A keď už ide o to, čo sa komu páči, mne zasa úžasne režú takí, čo si fanaticky stoja za svojím názorom, aj keď ho nedokážu podoprieť takmer žiadnymi argumentami, iba urážaním oponentov.
K tej zeleznici mi neda este jednu poznamku. Rata sa pri projekte Digital parky s jej vyustenim? Lebo podla nacrtkov a vizualizacii ani moc nie. Akosi sa mi tam uz dalsie dve kolaje nezmestia.
Reakcia na: 81-71 #59421:
No maju napr v tom zmysle, ze skôr zastavi na spoločnej zastávke s MHD (na hrane) SADista, ako železnica ☺ A keby som si spočítal, že koľko spoločných úsekov dopravných ciest využívajú MHD a SADisti a koľko MHD a železnica...A aj používaným typom vozidiel sú SADisti bližšie k MHD ako železnica k MHD. (Povedzme, čo do kapacity, pokiaľ zrivna nepočítam 1x810, alebo herkules + 1 cityšuter)
81-71, si: Myslel som to tak, že autobusová u nás je skôr regionálna a železničná skôr diaľková a teda regionálna má bližšie k mestskej. S BID som nijak neuvažoval.
Reakcia na: Andy #59414:
Ako napísal aj "si", vobec nechapem ako si to myslel, lebo SAD-isti urcite nemaju blizsie k MHD ako železnice.
Reakcia na: fobust #59409:
V rannej špičke tam ide údajne pevný cylkus; a to je , podľa slov Ing V. Mikuša, aj pre električku takto lepšie... ? Ináč tam preferencia funguje asi na 85% (zatiaľ to lepšie nejde), čiže vdy si môžeš povedať, že vidíš tých 15 %...
Ale v globále je odkaz zainteresovaných ľudí na "preferencií" električiek asi taký, že o preferencií električiek na cestných svetelných signalizáciách kraloveskej radiály sa môžeme baviť až od 2. 9. , kedy budú všetky, aj dnes plánované križovatky už hotové, z toho v úseku Riegeleho - Molecova prepojené koordinačným káblom. ? ? ?
Reakcia na: si #59418:
Myslel som to úplne inak, ale nechce sa mi o takých blbostiach zas hádať, kašlime na to..
Reakcia na: Andy #59414:
a na to si kde prisiel... vo vlaku cestuje vacsia hromada ludi, takze je to viac hromadna doprava a aj co sa tyka jej integracie do BID je to o dost lepsie ako so SADistami... (vsetky zeleznicne trasy na uzemi BA vs. jeden smer SADistov)
Reakcia na: luky #59416:
a este som zabudol 41 a 56. ?
Reakcia na: palec #59412:
23, 28, 29, 30, 32, 33, 38, 43, 51, 52, 54, 55, 58, 66, 79, 80, 99, 503, 511, 513, 518.
Reakcia na: 81-71 #59410:
Však SAD s MHD súvisí viac ako železnica..
Mohly by ste mi napisat ake linky jazdia s 3. koloni. Dakujem
Reakcia na: fobust #59409:
minule som siel s Beusom smerom do KV a na predvesti za zastavkou svietili zelene gule, no uz hodny kus pred prejazdom krizovatky svietili na krizovatke cervene gule, cize uz ani len toto nefunguje...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.