Reakcia na: Papyr #59367:
ohladne riesenia a napojenia trati je to zhruba vidno aj na tomto videu.http://archiv.stv.sk/tvarchiv/video/?video=17172
inak Vmax sa na tomto useku planuje 80kmh, prave kvoli stupaniam a oblukom.
dalej filialka by mala mat 5+2 kolaje, cize je dimenzovana plus minus OK aj keby to mala byt centralna stanica.
inak tunel bude zhruba od kukucinovej az po avion, preto tych vyse 6km. vyriesi to aj zopar urovnovych krizeni so zeleznicou, z coho asi najviacsi pokrok bude pri zvaracaku.
tunak tu je vidno..
http://www.reming.sk/aktuality/0206_filialka_aktual.pdf
Re #59370 Sarko: tri kolaje vedla seba je blbost, a hlavne prioritu ma zeleznica nie elektricka v tom tunely, kedze zeleznice dostanu 90% preplatenych z EU a nie mesto.
to je to co som tu hovoril od zaciatku, kedze aj zeleznica aj elektricka by isli zhruba v tom istom koridore a zeleznice tak ci tak bude zrejme razit dve rury (prave kvoli bezpecnosti), tak by sa to dalo urobit aby jedna rura bola pre druhu unikova. a v oboch by bol logicky obojsmerny provoz ..
Papyr
Keby boli peniaze navyse, ja by som ich skor investoval na to, aby vzniklo kolajove spojenie bez uvrate z hlavnej stanice na stanicu Filialka. Tiez som iba pozeral do mapy, ale napadaju ma dve riesenia: Jedno: z trate 120 odbocime dolava na urovni depa Bratislava Stred a zalezieme do tunela, ktory sa dlhsou pravotocivou zakrutou otoci do uplneho protismeru a vylezie niekde pri vojenskom ko...kukurici, kde sa napoji na trat na Filialku. Druha moznost je zrusit LIDL medzi ul. Racianskou a Kukucinovou a vystavat kolajovu spojku medzi spojkou hl.st-Nove Mesto a tratou Predmestie-Filialka. Nech rodeni Bratislavcania posudia realnost tychto navrhov.
Sledujem tym to, aby sa nova stanica Filialka mohla stat "centralnou", novou hlavnou stanicou, a aby sa na nu dalo dostat aj od smeru Kuty, co dnes nejde. Moje napady vsak neriesia spojenie Nove Mesto-Filialka.