Reply on: Martin Fundárek #59379:
nie neprotirecim, skus si to precitat este raz a zamysliet sa nad tym 
5+2 kolaji. v podzemi filialky sa logicky s elektrickou nerata. nie je dovod.
80kmh je normalna rychlost v meste. mozno ta to prekvapi ale ani TGV v parizi nebeha 300 kmh

najviac sa mi pacia takyto reptalkovia


Papyr
Keby boli peniaze navyse, ja by som ich skor investoval na to, aby vzniklo kolajove spojenie bez uvrate z hlavnej stanice na stanicu Filialka. Tiez som iba pozeral do mapy, ale napadaju ma dve riesenia: Jedno: z trate 120 odbocime dolava na urovni depa Bratislava Stred a zalezieme do tunela, ktory sa dlhsou pravotocivou zakrutou otoci do uplneho protismeru a vylezie niekde pri vojenskom ko...kukurici, kde sa napoji na trat na Filialku. Druha moznost je zrusit LIDL medzi ul. Racianskou a Kukucinovou a vystavat kolajovu spojku medzi spojkou hl.st-Nove Mesto a tratou Predmestie-Filialka. Nech rodeni Bratislavcania posudia realnost tychto navrhov.
Sledujem tym to, aby sa nova stanica Filialka mohla stat "centralnou", novou hlavnou stanicou, a aby sa na nu dalo dostat aj od smeru Kuty, co dnes nejde. Moje napady vsak neriesia spojenie Nove Mesto-Filialka.