Reakcia na: aquila #55510:
Hmm co si overovat informace ? POkud by se v Brne realizoval diametr, tak vysledna sit tramvaji (o trbusech uz se nemluvi) by vypadala asi takto http://www.brno.cz/galerie/obrazky/l1046860588.jpg
Vysledny stav tramvaji okolo 100 vozu.
Co se tyce rekonstrukce mostu, pripadne nahrazeni tunelem. Ono nejde jenom o prejiti reky, ale i nasledny navazani a moznosti rozvoje . A tady dostava tunel na frak. Most ma pouze 2 moznosti a to rekonstrukci, nebo sneseni. A jelikoz je potreba budto pro IGK nebo HGK, tak rekonstrukce bude v kazdem pripade. Na tunel byl rozpocet o hodne vyssi , vzhledem k mizernymu podlozi. Skuste si na www.metroweb.cz najit naklady na tunel pod vltavou. Pak snad pochopite.


AAA
Teda nezabúdaj pri prepočtoch, že most musíš spraviť tak či tak. Trať môžeš počase zniesť z povrchu a bude tade premávať cestná doprava.
Čo sa týka idey posatviť hneď tunel: Na tunel peniaze nie sú a to sám vieš.
Re #55501 aqiula: No takže, čo sa týka toho roku 1990 ja som zase čítal, že za tým boli revolučné zmeny a z toho vyplývajúce zmeny režimu deblokácie ruského dlhu. Lebo to metro sa mám taký dojem malo stavať aj z peňazí, kt. nám vtedajší ZSSR dlhoval.
A zároveň ťažké metro je pre mesto s necelými 450 000 obyvateľmi neefektívne. A to netvrdím ja, ale rozličné kinhy a časopisy.