#53104 d3k0: "Parkovisko v obytnej stvrti na Bayern-Gasse. Ak prave netuzim vyuzit bus 4A (...)"
- 4A mi ide v int. 10min od Montagu do Sontagu, je na rozdiel od BA nízkopodlažná, a väčšinou aj skutočne príde, môžem z nej prestúpiť v luxusnom prestupnom termináli, tak prečo by som ju nevyužil a šlapal 10 min.? ?
________________
Chválim novýkatalóg vozidiel ?
________________
#53149 Beus: "IAD je ako burina, a jednoducho rastie a podporuje sa sama, az kym nezaplni posledne volne miesto, ci na cestach, ci na miestach mimo nich, kde postava,..." ? ? ? ? ?
- 4A mi ide v int. 10min od Montagu do Sontagu, je na rozdiel od BA nízkopodlažná, a väčšinou aj skutočne príde, môžem z nej prestúpiť v luxusnom prestupnom termináli, tak prečo by som ju nevyužil a šlapal 10 min.? ?
________________
Chválim novýkatalóg vozidiel ?
________________
#53149 Beus: "IAD je ako burina, a jednoducho rastie a podporuje sa sama, az kym nezaplni posledne volne miesto, ci na cestach, ci na miestach mimo nich, kde postava,..." ? ? ? ? ?
kri
Na L1 su problem 3 veci (nie vsetky rovnakou vahou):
1. V smere z Hl.St treba pesi prejst kus od Jesenskeho na Safko
2. Interval 12 minut v spicke-je to postacujuce?
3. L1 kym pride na Safko ma za sebou dlhu trasu. Ale mozno po tych upravach preferencie sa jej podari dodrziavat chronometraz.
Busy nehadzme do jedneho vreca s IAD, ktora mimochodom na SNP (zatial) veselo jazdi. Samozrejme na Busoch mi vadi napr. smrad a ten v meste ani ja nechcem. Mozno nejake na plyn by boli vhodnejsie. Ale vsak OK, vyriesme to elektrickami-najkratsie by to bolo, keby vybudovali tu spojku okolo fakultnej nemocnice.Dovtedy samozrejme cez obchodnu.