Reakcia na: Andy #52267:
o tom, ze bolo potrebne kupit klbove trolejbusy nediskutujem. Ocenujem, ze mam vdaka tomu pristup do mesta taky o akom sa moze ostatnym mestskym castiam iba snivat.Zastavujem sa pri nevyhnutnom oplechovani (kazdych 8, 10 rokov) a opravach (najma interieru). Je to ten isty srot robeny z nekvalitnych materialov.
A mam aj vazne pochybnosti o urovni bezpecnosti cestujucich pri pochybnej stavbe karoserie. V pripade kolizie s kamionom na takej gagarinovej by to nedopadlo dobre.
A co take trollina, neboli by uz dnes lepsie ?
Sommelier
Do nizkopodlazneho busu sa populacia nalodi rychlejsie - setrenie casu vodicovi, podniku, cestujucim, ekonomike.
A miesta na nohy je menej vylucne v miestach krytov kolies a naprav, comu sa nevyhnes. V medzimestskych karosach je to tiez salamunsky nevyriesitelne.
Ak hovoris o Renaulte, v tom je to vazne zle, ale mestske nizkopodlazne mercedesy nemaju co sa sedadiel a sedenia tyka chybu.