Reply on: Sommelier #52258:
No dobre, ale teraz nie je dôležité podporovať nové technológie prostredníctvom nejakej sociálnej služby, ako je MHD. Teraz je tu MHD v takej s prepáčením riti, že nezáleží, či je vozidlo moderné, či podporuje nejakú percentnú menšinu, ale na tom, či to odvezie tých nejakých 60? percent, čo ostanú keď odrátame tých, čo chodia autom. Ak by moderné vozidlo stálo o milión viac ako B961, tak nepoviem ani slovo, ale ak stojí dvojnásobok, tak to už rozdiel. Ak tu bude jazdiť 500 autobusov, ktoré budú mladšie ako 8 rokov, tak sa môžme začať baviť o moderných technológiách..
Sommelier
Do nizkopodlazneho busu sa populacia nalodi rychlejsie - setrenie casu vodicovi, podniku, cestujucim, ekonomike.
A miesta na nohy je menej vylucne v miestach krytov kolies a naprav, comu sa nevyhnes. V medzimestskych karosach je to tiez salamunsky nevyriesitelne.
Ak hovoris o Renaulte, v tom je to vazne zle, ale mestske nizkopodlazne mercedesy nemaju co sa sedadiel a sedenia tyka chybu.