Majkl: v ramci snahy o zrychlovanie MHD by som zastavku predstanicne namestie v smere na stanicu nezriadoval.
Majkl2: z pohladu vodica - ok, beriem v tom, ze na kratkych karosach sa namakaju s prevodovkou a ak im funguje klimatizacia tak sa tam v lete aspon neupecu. Inac nerozpraval som az s tolkymi vodicmi na tuto temu, ale tych par s ktorymi som hovoril mali na ne (ik4x5) blby nazor, aspon co sa jazdnych vlastnosti tyka
z pohladu cestujuceho: v ik4x5 je len velmi malo miest kde si mozem sadnut tak, ze netlacim kolenami do sedadla predo mnou. Rachot motora vzdadu je mozno aj vyssi ako u karosy, ale to je skor voz od voza ako sa da porovnat a okrem toho som to nemeral. Co sa vzhladu tyka, zober to tak, ze vacsina karos co tu jazdia jazdia tak od neakeho 1991 alebo 1992 roku, potom uz pribudali len velmi sporadicky, prve ik4x5 prisli v 1997 (a vtedy som si tiez povedal ze jej aky pekny novy voz, preco to chodi akurat do petrzalky... az som sa s tym raz aj odviezol a odvtedy ich nemam rad:-)), vacsina vsak v roku 1998. Myslim ze ked budu mat tie vozy tolko rokov a tolko najazdene ako maju tie karosy teraz, budu vyzerat velmi podobne...A to ake "parametre" maju tie ktore vozy tazko spoznas teraz tu len vozenim sa, pretoze velmi vela zavisi od vodica a aj od udrzby. zazil som aj s tebou spominanou 2320 paradnu rychlu jazdu a zazil som tam aj takeho slimaka zeby som povedal ze ten voz uz naozaj patri leda ak do srotu.
Majkl2: z pohladu vodica - ok, beriem v tom, ze na kratkych karosach sa namakaju s prevodovkou a ak im funguje klimatizacia tak sa tam v lete aspon neupecu. Inac nerozpraval som az s tolkymi vodicmi na tuto temu, ale tych par s ktorymi som hovoril mali na ne (ik4x5) blby nazor, aspon co sa jazdnych vlastnosti tyka
z pohladu cestujuceho: v ik4x5 je len velmi malo miest kde si mozem sadnut tak, ze netlacim kolenami do sedadla predo mnou. Rachot motora vzdadu je mozno aj vyssi ako u karosy, ale to je skor voz od voza ako sa da porovnat a okrem toho som to nemeral. Co sa vzhladu tyka, zober to tak, ze vacsina karos co tu jazdia jazdia tak od neakeho 1991 alebo 1992 roku, potom uz pribudali len velmi sporadicky, prve ik4x5 prisli v 1997 (a vtedy som si tiez povedal ze jej aky pekny novy voz, preco to chodi akurat do petrzalky... az som sa s tym raz aj odviezol a odvtedy ich nemam rad:-)), vacsina vsak v roku 1998. Myslim ze ked budu mat tie vozy tolko rokov a tolko najazdene ako maju tie karosy teraz, budu vyzerat velmi podobne...A to ake "parametre" maju tie ktore vozy tazko spoznas teraz tu len vozenim sa, pretoze velmi vela zavisi od vodica a aj od udrzby. zazil som aj s tebou spominanou 2320 paradnu rychlu jazdu a zazil som tam aj takeho slimaka zeby som povedal ze ten voz uz naozaj patri leda ak do srotu.
d3k0
#5117: Martin: Vies preco v Prahe nemate s Karosami problemy? Lebo ich nemate take prestarnute ako my... Ale netes sa, tento rok ziaden nizkopodlazak k nam nepride. Jedine SORy a plynofikacie 10-15-rocnych Karos. Inak, slovenske cesty sa z polskymi nedaju porovnavat. Sice aj u nas je to nafigu, ale tam... to je no comment...
#5122 KLF: Ak je pekne pocasie, tak pri sucasnom intervale je na Zeleznu vhodny Ik 293 (dvojklbovy)
#5131 KLF: 22Tr by sme mohli zacat kupovat uz teraz. Samozrejme, ak sa uz nahodou zacali vyrabat (Martin: zacali sa?)
#5147 KLF: Cuduj sa svete, ale niektore prevadzky maju akutny nedostatok kratkych vozov. Preto je mozne vidiet klbaky na linkach 38, 53, 65, 67 a 70. Podla mna by vsetkemu pomohlo, keby sa zmenila vyprava linky 50 na klbaky, cim by sa uvolnilo velke mnozstvo kratasov. A odkial zobrat tolko klbakov? Cast napr. zo 74
Martin: Inak ohladom Citybusu som sa bavil s jednym vasim vodicom a ten si ho vcelku pochvaloval, problemy su vraj iba so zlymi cestami. Aj tak mam z toho busu celkom dobry dojem.
Inak, ked neviete co s RT6, tak ich prerobte na 1000 mm a za babku nam ich predajte, my uz najdeme vodicov, co ich rozmlatia