Som spokojny s nasou dopravou a hlavne s ludmi ako to vynikajuco vymysleli. Klobuk dole pred nimi. Uz sa nemusime vozit len jednym busom alebo linkami, mozme vyskusat konecne aj dalsie. Co tam, ze sa potrebujem dostat inde,hlavne, ze sa vezem,ved si na druhej zastavke s radostou tych 10 az 30 min pockam na dalsiu linku mhd. Do prace nacas? Ved si majster respektive veduci zvyknu, ze je to pre nase dobro. Ta nasa mhd. ? Nevedeli sme, co nam tu na v hlavnom meste chyba, ale teraz to uz vieme. Je to nove linkove vedenie nasej mhd.
Este raz vdaka Vam kompetentym ako nadherne a rychlo sa nam cestuje po meste za nasimi kazdodennymi povinnostami. ?
Dakujeme Vam aj za perfektnu zabavu na linkach mhd. ?
Este raz vdaka Vam kompetentym ako nadherne a rychlo sa nam cestuje po meste za nasimi kazdodennymi povinnostami. ?
Dakujeme Vam aj za perfektnu zabavu na linkach mhd. ?
jsk
Re #49819 Spectre: Ak by to mali v grafikone, ako by sa to riesilo v pripade meskania? Uvediem vymysleny priklad L95 por.1 by na zast. Lucanka mal cakat na pripoj L98 por.8, ale bus L98/8 by sa pokazil resp. meskal 6 min. To by L95/1 cakal a L95/2 iduci o 4 min by ho predbehol?
Osobne by som sa priklonil len k dohovoreniu vodicom, aby ked vidia prichadzat inu linku, nech chvilu dlhsie postoja na zastavke.
Idealne by bolo urcit vybrane prestupne zastavky medzi linkami, kde by sa mali linky "stretavat". Napr.: pre L95 a L98 - Lucanka; pre L98 a L93 - ŽS Budatinska apod.