Ad vlecniaky: Ak ti hovori nieco slovo adhezia, budes mi rozumiet (a v podstate by som tu s vysvetlenim rovno mohol skoncit) Ak nie, tak male intro - pomer hnacich naprav (cize tych, opatrenych motormi) k ich celkovemu poctu, inymi slovami pomer hmotnosti, ktora aj prenasa trakcnu silu na kolajnice, ku celkovej hmotnosti.
Jednoducho - prevadzkovat v BA kopcovitych podmienkch vozidla/supravy s 50% adheziou je... len o malicko mensia zvrhlost, ako prevadzkovat v Tatrach serble typu 425.95x s 33% adheziou, zvysenou kadejakymi zavaziami na mozno 40% (odbornici, opravte ma).
V BA je na niektorych miestach aj 66%-na adhezia vozidiel K2x problemom, a keby si mal trakcny voz s vlecniakom, na stanicu sa ti za nevhodnych podmienok nema sancu vyhrabat ani s tonou piesku. U nas je jednoducho potrebna 100%-na adhezia, takze by si potreboval nie vlecniaky, ale plnohodnotne trakcne B-vozy, cize by sa lisili len absenciou kabiny a niektorych riadiacich obvodov, a domysli si, ci by sa to vobec vyplatilo Dalsia vec je, ze k T6 sa vlecniaky nevyrabali, k T3 som vlecniaky kdesi videl (tusim Osijek kedysi pradavno?), ale BA ich chvalabohu nema Trakcne B-vozy (bez kabiny) sa tusim robili len ku T4 (pre nejakych Nemcov), a urcite nestali o nic menej ako A-vozy T4
Zmena temy: Pre vsetkych, ktori nechapu obratisko Dostihova draha - to NIE JE myslene ako konecna Dostihova draha, to je myslene ako konecna Nam.hraniciarov, a kedze tie vozy tam nie je kde otocit, tak aspon odvezu tych par ludi 1 zastavku na/z Dudovej, a tam sa otocia. Technicky neexistuje lepsia moznost, ako ukoncit linku na Nam.hraniciarov (co povazujem za celkom rozumne ukoncenie).
Inak, neviete, kde by som mohol najst jektovu dokumentaciu pre trolejbusovu trat na Dlhé Diely? Neviete, kde bude končit a začínat približne trolejové vedenie ?
A ešte jedna vec, DPB sa zaviazal na termín5. september, čo však neznamená, že Apollo 5 .septembra bude v prevádzke. Stačí ak trochu sleduješ info okolo mosta. ?
Vačšina zmien sa Mosta Apollo vobec netýka, tak ako bude provizorne jazdit L95 zhruba po trase eliny či čo za čudo to bude ? a taktiež sa mohli predbežne linky určene cez most Apollo zatial hodit cez Starý most.......
Nevie niekto prečo sa reorganizácia liniek zavádza snad v ten najnevhodnejší den ? Kedy ide vacsinu dovolenkách do práce a detska do škol ? Nebolo lepšie tuto zmenu zaviest už teraz, aby si na nu ludia aspon trochu zvykli v čase menších prepravných narokov a tým aj menšieho chaosu ?
Mas svatu pravdu a nad tou 83 sa nepozastavuje rozum len mne, ale aj ostatnym obyvatelom na trase: Ovsiste, Sustekova, Lachova rano 4:56 cca 20 ludi v buse nie len cez tyzdne, ale aj cez vikendy.
Nuz uz asi nenarobime nic ako sa prevtelit do novej situacie od 5.9.05.
Prajem prijemne nacas dojdenie do prace na 6h, nie len cez tyzden, ale aj cez vikend. ? ?
Ak nerozumiem Ja, tak Ty uz duplom nerozumies a predpokladam, ze si instalater? Mam pravdu? ? Mate na praci ropovodne rure? Pekna praca, ale do problematiky mhd v Ba sa nehodi! ?
Trochu mimo temy ale pozeral som novinku o oprave TAMu 3709 a wsimol som si tam na obrazku wzadu nejaky diwny skelet - pripominalo to zad karosy ale bolo to nejak diwne seknute, jak keby to xceli sprawit na kabriolet ? Newiete o tom niegdo nieco?
Zastavku Sokolska, povazujem za Hlavnu stanicu, bezne ju pouzivam. tebou popisane kombinacie su pekne, uz sa tesim, na to rychle spojenie.
Stale vsak nechapem vyznam konecnej Dostihova draha.
Neviem odkial beries tu istotu ze pripoje budu dobre zladene. Ak tak bude, tak budem rad. Skusenosti su bohuzial ine.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus
Jednoducho - prevadzkovat v BA kopcovitych podmienkch vozidla/supravy s 50% adheziou je... len o malicko mensia zvrhlost, ako prevadzkovat v Tatrach serble typu 425.95x s 33% adheziou, zvysenou kadejakymi zavaziami na mozno 40% (odbornici, opravte ma).
V BA je na niektorych miestach aj 66%-na adhezia vozidiel K2x problemom, a keby si mal trakcny voz s vlecniakom, na stanicu sa ti za nevhodnych podmienok nema sancu vyhrabat ani s tonou piesku. U nas je jednoducho potrebna 100%-na adhezia, takze by si potreboval nie vlecniaky, ale plnohodnotne trakcne B-vozy, cize by sa lisili len absenciou kabiny a niektorych riadiacich obvodov, a domysli si, ci by sa to vobec vyplatilo
Zmena temy: Pre vsetkych, ktori nechapu obratisko Dostihova draha - to NIE JE myslene ako konecna Dostihova draha, to je myslene ako konecna Nam.hraniciarov, a kedze tie vozy tam nie je kde otocit, tak aspon odvezu tych par ludi 1 zastavku na/z Dudovej, a tam sa otocia. Technicky neexistuje lepsia moznost, ako ukoncit linku na Nam.hraniciarov (co povazujem za celkom rozumne ukoncenie).