Reply on: Mikimaus #47979:
J&T sa zaujímalo aj o iné projekty, napr. privatizácia našej nákladnej železničnej dopravy. Myslím si, že tým finančníkom ide hlavne o zisk, takže asi vedia, do čoho investujú. Dúfam, že SOR-u Libchavy to len pomôže. ☺ Na druhej strane, keď počujem slovo J&T, mám hneď nejaký blbý pocit, ale to len tak na okraj. ?
Beus
Jednoducho - prevadzkovat v BA kopcovitych podmienkch vozidla/supravy s 50% adheziou je... len o malicko mensia zvrhlost, ako prevadzkovat v Tatrach serble typu 425.95x s 33% adheziou, zvysenou kadejakymi zavaziami na mozno 40% (odbornici, opravte ma).
V BA je na niektorych miestach aj 66%-na adhezia vozidiel K2x problemom, a keby si mal trakcny voz s vlecniakom, na stanicu sa ti za nevhodnych podmienok nema sancu vyhrabat ani s tonou piesku. U nas je jednoducho potrebna 100%-na adhezia, takze by si potreboval nie vlecniaky, ale plnohodnotne trakcne B-vozy, cize by sa lisili len absenciou kabiny a niektorych riadiacich obvodov, a domysli si, ci by sa to vobec vyplatilo
Zmena temy: Pre vsetkych, ktori nechapu obratisko Dostihova draha - to NIE JE myslene ako konecna Dostihova draha, to je myslene ako konecna Nam.hraniciarov, a kedze tie vozy tam nie je kde otocit, tak aspon odvezu tych par ludi 1 zastavku na/z Dudovej, a tam sa otocia. Technicky neexistuje lepsia moznost, ako ukoncit linku na Nam.hraniciarov (co povazujem za celkom rozumne ukoncenie).