Reakcia na: N/A #48006:
Pre tu 185 bola vystupna Starohajska, nastupna bola vedla vchodu do dostihovej drahy - Dudova. Byvale vystupiste 185 Starohajska bude aj po novom zastavka Starohajska, nove pribudne zastavka Starohajska na Starohajskej pre 92, a 82 pred krizovatkou s Furdekovou {oznacnik tam uz je} Dudovej bude zodpovedat nastupiste Dostihova draha + pribudne aj nove vystupiste dostihova draha
fobust
Ehm, nechcem byt sprosty, ale taka 38+135 ma adheziu mizivu, vsak aj 38 sama o sebe nie je nic moc (je velmi lahka). A bez problemov to vyjde na stanicu. Myslim ze tu ide aj o ine veci nez adheziu. Nakoniec, v ex DDR je plno suprav T4D+B4D, pripadne T3D+B3D. A tiez tam jazdia aj do stupani. Rozdiel je v tom, ze takato suprava ma pri plnej obsaditelnosti polovicny trakcny vykon oproti suprave dvoch motorovych voznov, cize zakonite pomalsi rozjazd a je leniva, lenivsia ako kachna. A to je uz co povedat. Samozrejme, adhezia je tiez polovicna, co iba prispieva k suchtavemu rozjazdu. Nakoniec, vid Wien, supravy E2+c5, ktore maju dokopy 5 podvozkov, z toho 2 trakcne. Preto maju tie ich tramvaje aj taky mizerny odpich, najma ked zacne prsat (zazil som, to sa nevedelo rozbehnut ani na robvine). O tej brzde, kde zadny voz narazal do predneho a potom ho zasa brzdil by sa dalo tiez pisat. Ked uz bola suvisle mokra kolaj, tak to bolo zasa OK. ?