Taky drobny napad k novemu systemu: Co keby "nosne" linky zastavovali len na "prestupnych" zastavkach? Nieco na styl autobusoveho metra
Ludia by sa dopravili "lokalnou" linkou na "prestupnu" zastavku, odtial by ich zobrala "nosna" (expresna) linka do "prestupnej" zastavky v blizkosti ich ciela a tam by isli zase "lokalnou" linkou na cielovu zastavku. Myslim ze nosne expresne linky by mohli usetrit cestujucim dost casu a lahsie by sa im vysvetloval dovod viacnasobneho prestupu v novom systeme.
Ludia by sa dopravili "lokalnou" linkou na "prestupnu" zastavku, odtial by ich zobrala "nosna" (expresna) linka do "prestupnej" zastavky v blizkosti ich ciela a tam by isli zase "lokalnou" linkou na cielovu zastavku. Myslim ze nosne expresne linky by mohli usetrit cestujucim dost casu a lahsie by sa im vysvetloval dovod viacnasobneho prestupu v novom systeme.
Ámos Keynes
Re #46073 PiT_: Hmm, ďalší demagó alebo len blbec? (ber to ako ečnícku otázku, už ma unavujete)
ZST Petržalka - ASMN : 88 + 99
Plus 7, Daňový, City University,...
1. počas pracovných dní L94 na Kollárovo nám. + 206 alebo 208
2. Pešia dochádzka (400m) na Jiráskovu ulice tam na nosnú linku L68 s prestupom na moste Košická na L88
Kopčianska
L80 na Záporožskú + L88 na ASMN.
Skôr než spravíš niekde zo seba blbca, klamára tak skús si k tomu návrhu sadnúť, nájsť skutočný zádrhel a potom ho tu prezentovať, no nesnaž sa zavádzať je tu priveľa ľudí, ktorí ti na to ľahko dôjdu. Aj keď niektorých tebe podobných oklameš.