Reakcia na: tr3mp #45322:
v Bratislave vzhladom na polohu vsetkych zeleznicnych stanic ani nikdy nebude mozna akakolvek integracia. Zeleznicne trate na uzemi Bratislavy su v tomto stave absolutne nepouzitelne. Po prestavbe, pristavbe urcite. Lenze vzhladom na skutocnost, ze sa uz nad tym nikto nezamysla, a vymysla sa prebudovavanie trati elektrickovych (!!!), co je ta najvacsia hlupost aku mohol ktokolvek vymysliet.Nepytajte sa ma preco, sami to dobre viete.
tomas1
Re #45342 S499.1023: Provnaj si pocet cestujucich na stanici Petrzalka, a cestujucich zo smerov ZA, TO, ZV... ved tam zastavuju rychliky z ludmi zo 75percent uzemia Slovenska(okrem Zahoria a juhu).
Re #45350 S499.1023:To sa mam zdrginat z Vinohradov elektrickou az do centra? A cez Karlovu Ves ma rovno neposles? Elektricky maju bezny interval 12 minut pokial viem. A ze ma BA nejaky chrbticovy system? HA HA HA
Stacila by jedna linka okolo Polusu a ZST Nove Mesto smerom dalej terbars na Prievoz. Spojila by rychlikovu stanicu Vinohrady s dvomi radialami na Zlate piesky a Ruzinov. A odkial beries istotu, ze v prestupnom systeme z menej linkami by taka linka nemohla byt, to ty tvoris CP?