Reply on: janulo #45365:
Ked niesu elektricky, rozumnejsie by bolo skor zredukovat pocet liniek napr. na osem a zvysit intervaly. Vo vacsine velkomiest vyspeleho sveta su prestupne systemy, v Bratislave je to system odvsadial vsade, a to je podla mna zakladna chyba - taky system je dobry v spicke pre ludi iducich do prace, ale mimo spicky je to nanic.Neviem ako mam chapat to s mapou, je to myslene na strukturu mesta alebo ze neni nosny system? Elektricka sa ako nosny system pouzit da, aj ked tazko zo sucasnymi vozidlami a s ich sucasnym poctom.
Velky ako velky. Teraz je to take vselijake - jedni maju, druhi nemaju kosele... V podstate neviem ci je lepsie ich mat ci nie, ale ked uz, tak vsetci. No su na to rozne nazory.
tomas1
Re #45342 S499.1023: Provnaj si pocet cestujucich na stanici Petrzalka, a cestujucich zo smerov ZA, TO, ZV... ved tam zastavuju rychliky z ludmi zo 75percent uzemia Slovenska(okrem Zahoria a juhu).
Re #45350 S499.1023:To sa mam zdrginat z Vinohradov elektrickou az do centra? A cez Karlovu Ves ma rovno neposles? Elektricky maju bezny interval 12 minut pokial viem. A ze ma BA nejaky chrbticovy system? HA HA HA
Stacila by jedna linka okolo Polusu a ZST Nove Mesto smerom dalej terbars na Prievoz. Spojila by rychlikovu stanicu Vinohrady s dvomi radialami na Zlate piesky a Ruzinov. A odkial beries istotu, ze v prestupnom systeme z menej linkami by taka linka nemohla byt, to ty tvoris CP?