Reply on: si #45314:
Dalsi argument proti systemu od vsadial vsade je, ze sice poskytuje kvalitne spojenie z velkeho sidliska do skoly, alebo podniku, ale pri obmedzenom objeme penazi su intervaly na inych linkach zakonite dlhsie. Ale MHD nieje len o tom odviest studentov na univerzitu a naspat alebo vidlaka z HLST do Polusu a naspat. Takto mozu rozmyslat v Novom Meste nVahom, kde sa da prejst na druhy koniec mesta aj pesi. MHD v 450000 meste by mala byt pouzitelna aj mimo spicky na cestu odvsadial kamkolvek (a to MHD BA neni). A inym ako prestupnym systemom sa to teda dosiahnut neda.
tomas1
Re #45306 si:Typicky slovenske: radsej zachovat sucasny stav ako podstupit co i len minimalne riziko, ktore kazda velka zmena prinasa. A ty si vies predstavit rapidnejsi odliv cestujucich ako je teraz?
Ked som isiel MHD v Brne vsetky vozidla boli rozumne naplnene aj mimo spicky tam asi odliv nezaznamenali. Snad mi nechces nahovorit, ze Bratislavcania su nejaki vynimocny, ze system overeny vo svete v BA nebude fungovat?
"pre vacsinu ludi prestupovanie nie je lakave" no to sa necudujem ked teraz mam casovy CL a interval je napr. dvanast minut tak logicky hladam priame spojenie a nadavam, ked cakam na pripoj aj 10 minut s oznacenym listkom v ruke.