Reply on: 81-71 #45328:
co sa tyka hlavovej stanice na trnavskom myte, ma to jedno velke proti - sucasna hlavna stanica je vhodny prestupovy uzol (aspon co sa zeleznic tyka) lebo sa odtial dostanes (zeleznicou) lubovolnym smerom. Stanicu na trnavskom myte by zrejme obchadzali (alebo by sa na nu dostavali dost problematicky) vlaky prichadzajuce od lamaca (co su napriklad aj medzinarodne rychliky)...
papuca
sami vieme, ake je to na figu, ale ciastocne chybaju prachy a hlavne, ti co rozhoduju o mhd na nu pozeraju iba zo svojich sluzobnych aut.
ale znova ti opakujem, ze ked dojde slovensky navstevnik BA do svojho hlavneho mesta, nadava kolko vladze. ale keby sa to, co vyprodujuke BA nerozdelovalo medzi zvysok SR, uz tu mohol lietat vrtulnik z ZST vinohrady ;o) . lenze prachy "vyrobene" v BA musia putovat aj inde. co je zial dosledok zanedbania inych regionov uz v minulosti.
situacia je teda taka a este par rokov bude. tak aspon slovaci navstevujucu BA by mali mat pochopenie a sice upozornit na nedostatky (napriek tomu, ze o nich tu asi vsetci vieme), ale nie sa hrat na kritikov bratislavy a jej obyvatelov.