Reply on: si #45314:
Dalsi argument proti systemu od vsadial vsade je, ze sice poskytuje kvalitne spojenie z velkeho sidliska do skoly, alebo podniku, ale pri obmedzenom objeme penazi su intervaly na inych linkach zakonite dlhsie. Ale MHD nieje len o tom odviest studentov na univerzitu a naspat alebo vidlaka z HLST do Polusu a naspat. Takto mozu rozmyslat v Novom Meste nVahom, kde sa da prejst na druhy koniec mesta aj pesi. MHD v 450000 meste by mala byt pouzitelna aj mimo spicky na cestu odvsadial kamkolvek (a to MHD BA neni). A inym ako prestupnym systemom sa to teda dosiahnut neda.
Sommelier
Dakujem Vam.
Viete, pri niektorych z Vas mam pocit, ze ste nejaky not openminded. Pretoze dufam, ze so mnou budete suhlasit. Nehovorim o tom, ze teraz, zajtra o tyzden, ani nie o 5 rokov, ale o 50 rokov. Totiz. Aj tak by bolo jednoduchsie v pripade tranzitnych cestujucich aby vystupili niekde v Raci, vliezli do nejakeho ultra rychleho kolajoveho vozidla, vyklopilo by ich to v Zahorskej a potom by pokracovali do najblizsej cielovej dediny.
Ak sa clovek zamysli nad touto moznostou, je to velmi kretenske, lebo takyto cestujuci, nebude takyto druh dopravy nikdy vyuzivat. Ak by som takto cestoval, pocestujem vlakom skrz Bratislavu nie ?
Takze to podla Vas niektorych znamena, ze tym, ze by nie vsetky tie modro sfarbene autobusy nekoncili na Nivach, skomplikovalka by sa doprava kolkym percentam pasiazierov. Kolko ludi z modrych autobusov na Nivach prestupuje na druhy modry autobus ? Nehovorim o dialkovych.
Nehovorim o preplnenej MHD DNES ! Je to o planovani dopravneho systemu a nie robeni toho, co tu malo byt 20 rokov a platani tych najvacsich dier (ak sa to tak da nazvat) a nie o natierani medu okolo ust volicom nejakym chorym vyplodom ako je elektricka v Petrzalke. Efektivne.
Vdaka, pekny den.