Jozef:Takto hej,lenže v BA je to z kategórie ťažkého Sci-Fi. papuca:Presne tak.Doporučujem Jonnymu tisíckrát denne si zopakovať Tvoj príspevok. Fobust,bigmac:Treba si pozrieť nápravové tlaky súčasných električiek.Inak prázdna T3SUCS nemá 4 tony na nápravu ale vyše 5,električky T3 nám totiž počas svojho života priberali minimálne tak ako ja ?.
Jozef
Spomínal som, že medzimestské vlaky premávajú len popod Bruselom. Čo sa týka Paríža, tak viem, že okrem liniek metra cez mesto prechádza 5 samostatných liniek RER (regionálna železnica, len by som poprosil, aby sa v Paríži nepoužíval nemecký názov S-bahn). Regionálne linky vedú po jestvujúcej železničnej sieti a tunelmi naprieč Parížom, sú normálneho rozchodu, dodávka prúdu z trolejového vedenia. Nakoniec toto si môže každý zobraziť na internete Napr. plán liniek RER v Paríži:
http://www.ratp.info/orienter/f_plan_de.php?loc=reseaux&nompdf=rer&fm=gif
Ja tu nebudem navrhovať aký tunel má viesť popod Bratislavu, ale ak človek prejde mestá po Európe, tak porovnáva. Prečo by nemohlo byť podzemné prepojenie medzi Filiálkou a Petržalkou, aby sa vytvorila základná os dopravného systému na ktorú by sa napojili reginálne vlaky napr. od Pezinka a Galanty, prípadne aj zo Záhoria. Myslím si, že Bratislava by si to zaslúžila.