Ozyvam sa po kratkej odmlke:
1.Metro:Ono je to tak ze plany metra su na svete uz asi 30 rokov.Takze si pokojne vypocitajte kolko rokov tu uz mohlo byt metro.Inac pred rokom som bol v Parizi a tam je metro uplne bezna vec asi ako u nas elektricka a plati to aj opacne (Pariz=2 elektrickove trate)Existuje system 14 liniek metra v Parizi-Parizi (cize Pariz bez periferie) a A-E (5) liniek tzv.RER cize rychlodrahy ktora ma zastavky prevazne na periferii (metro tam nejazdi) a minimum zastavok v Parizi-Parizi (3-4 podla linky).No a uplnou "ceresnou na torte" je linka metra c.14 ktora je plne automatizovana co znamena ze nema kabinku vodica a ani vodica samotneho,v prednej casti su uplne normalne sedadla takze si sadnete a pozerate sa dopredu na mimochodom velmi vkusne vykachlickovany tunel (je aj plne osvetleny).Vdaka riadeniu pocitacom bolo na nastupista mozne namontovat specialne plexisklove dvere+stenu a dvere metra sa zastavia vzdy presne oproti dveram na nastupisti,cim sa vlastne vyriesil problem bezdomocov/samovrahov.(Bezdomovci zvycajne zaspia pod vplyvom alkoholu na kolajniciach).Supravy su klbove (cca 10 vagonov) s velmi elegantnym (a futuristickym) a s perfektnou aerodynamikou.
1.Metro:Ono je to tak ze plany metra su na svete uz asi 30 rokov.Takze si pokojne vypocitajte kolko rokov tu uz mohlo byt metro.Inac pred rokom som bol v Parizi a tam je metro uplne bezna vec asi ako u nas elektricka a plati to aj opacne (Pariz=2 elektrickove trate)Existuje system 14 liniek metra v Parizi-Parizi (cize Pariz bez periferie) a A-E (5) liniek tzv.RER cize rychlodrahy ktora ma zastavky prevazne na periferii (metro tam nejazdi) a minimum zastavok v Parizi-Parizi (3-4 podla linky).No a uplnou "ceresnou na torte" je linka metra c.14 ktora je plne automatizovana co znamena ze nema kabinku vodica a ani vodica samotneho,v prednej casti su uplne normalne sedadla takze si sadnete a pozerate sa dopredu na mimochodom velmi vkusne vykachlickovany tunel (je aj plne osvetleny).Vdaka riadeniu pocitacom bolo na nastupista mozne namontovat specialne plexisklove dvere+stenu a dvere metra sa zastavia vzdy presne oproti dveram na nastupisti,cim sa vlastne vyriesil problem bezdomocov/samovrahov.(Bezdomovci zvycajne zaspia pod vplyvom alkoholu na kolajniciach).Supravy su klbove (cca 10 vagonov) s velmi elegantnym (a futuristickym) a s perfektnou aerodynamikou.
d3k0
Kami: :-)))))) Ja by som zase rad vyhlasil sutaz z coho je 3184, 3007 a 2204, lebo ich povod je neznamy... (Ano, aj 2204 je z niecoho ineho.) Ja by som 2881 najradsej uz poslal do opravy a odtial do muzea. Asi si nim budu jazdit dovtedy, kym sa nerozpadne. Aj tak DPB uz zlikvidoval vsetky historicke Ik 280, takze toto je posledne, co mame (ak neratam polIkarus c. 2855). Bohuzial. Zaujimalo by ma, naco sa so srotovanim vozidiel tak ponahlalo. Keby sa tie vozy zachovali, tak tu uz davno mame polovicu kacic typu K2S. Ako priklad mozem uviest 7103 (ex. 7006), ktora je z prvej serie a bez problemov (vdaka tomu, ze bola precislovana a tym padom nevyradena) jazdi.
Andy: 212 nie je uplne vzdy prazdna. Chod sa pozriet na Kramare...
tulenique: Lebo sme v Bratislave...