Reakcia na: galiyosha #40819:
A Ty si nebodaj od vymeny smradobusov za duobusy/trofle s pomocnym pohonom cakal nejake zlepsenie situacie pre cestujucich?
Optimista... nahradi sa N solo autobusov N solo trolejbusmi, budu sa bit do prs, kolko uzitku pre cestujucich spravili, a cestujuci sa budu uplne rovnako tlacit v inych vozidlach, ktore kvoli nizkopodlaznosti maju este o kus mensiu realnu kapacitu 
Hehe, Dubnicka pomsta s tykadlami
?Nastastie Inekon tam nemontuje Ganz, ani Dubnicu, ale Cegelec
Beus
Vozy 24Tr a 25Tr vznikli rovnako ako Sanosy - zabudovanim elektrickej vyzbroje (v Plzni, nie v Ostrove) do karoserie autobusu - konkretne Renault Agora, v nasich koncinach znameho pod krycim nazvom Karosa Citybus.
Pomenovat tento vyrobok 24Tr (25Tr) si mohla plzenska(!) Skodovka dovolit jedine vdaka zruseniu zavodu v Ostrove, a urobili tak preto, aby sa s tymto produktom dokazali uchytit na trhoch, na ktorych boli vozidla nesuce oznacenie Skoda *Tr uz davno zname svojou vysokou kvalitou a spolahlivostou. A prave tymito vlastnostami by som si u 24 a 25Tr nebol tak celkom isty.
K veku: Koncept 21Tr vznikol v pomerne nedavnej minulosti, na rozdiel od karoserie Renault Agora, ktora s kozmetickymi upravami vychadza zo zavodu Renault uz mozno aj vyse 15 rokov.
A 17Tr nie je prerobeny autobus, 17Tr/B831 je koncept, stavany rovnako pre trolejbus ako pre autobus, a nie je primarne ani jedno z nich.
V kazdom pripade, 21Tr a 22Tr maju niektore veci a vlastnosti dotiahnute priam k dokonalosti (napr. vysoko vyzdvihujem riesenie interieru, ale tiez vyzbroj), a je vecna skoda, ze sa tieto vozy prestali vyrabat. O 22Tr som presvedceny (moj osobny nazor) ze je to (po vacsine stranok) najdokonalejsi klbovy NP trolejbus snad v Europe, mozno aj dalej.