Reakcia na: d3k0 #40814:
To, ze pomocny pohon ma dostatocny vykon, aby umoznil vyvinut plnu rychlost, a ma aj dost velky dojazd, nic nemeni na fakte, ze je to pomocny pohon, pretoze hnacia sila nie je prenasana na napravu priamo, ale alternatorom, ktorym je napajany trakcny elektromotor 
Beus
A tou najlepsou cestou by som si nebol taky isty. Ikarusy mas pravdu ze v ziadnom pripade, navyse ak sa nemylim, tak neboli homologovane, lebo nevyhoveli nasim normam, nie som si isty ci kvoli izolacnemu stavu alebo niecomu podobnemu, a vyrobca skonstatoval neodstranitelnu konstrukcnu chybu.
Existuju vsak aj ine dostupne vozidla - Solaris Trollino 12/15/18 (na vyvoji 18-ky sa tusim este pracuje), ktorych karoserie vyraba polsky Neoplan, a vyzbroj do nich osadza DPO-Inekon. A osobne si myslim, ze Trollino je daleko lepsia cesta, nez 24/25Tr, a nielen co sa ceny tyka.