Reakcia na: tr3mp #37599:
Úplne súhlasím s tvojím prvým odstavcom - tie odbočenia z trasy karloveskej radiály a zvláštne umiestnenie staníc skôr vznikli tým, že sa niekto snažil riešiť všetky dopravné nároky po trase a zohľadňoval parametre klasického metra (plné podzemné vedenie, veľké rádiusy), pre systémy s povrchovým vedením to je však bezpredmetné a použila by sa trasa radiály bez zachádzok... Mlynskú dolinu a DD by k prestupnému bodu Molecova/Karloveská zvážal trolejbusový shuttle (po predĺžení Molecovej k Líščiemu údoliu - čo sa už pripravuje), takže tie stanice nie sú až také potrebné. To umiestnenie staníc je samo osebe čudné (aj keď cestovateľke kapibare by sa asi páčilo), zdá sa mi, že vyplýva z toho, že ak by metro išlo až na Mlyny, neotočilo by to včas na Molecovu (navyše stanica na Mlynoch by musela byť príliš hlboko) - a obdobný problém by nastal aj na DD.Podrobnejšie materiály o plánovanom linkovom vedení nemám, tiež príliš nemám čas chodiť po mestských inštitúciách... mohli by všetky rozvojové plány hodiť na web, pretože inak môžeme iba špekulovať (v tomto prípade si sami robia zle - ak nie sú informácie, začnú sa šíriť reči aj tam, kde nijaké problémy nie sú).
Vševedko