V suvislosti s tymto musim podotknut,ze to vyzera tak,ze radiala sa skratka nema pouzit preto,lebo aj teraz chcu evidentne budovat nezavisly system dopravy,len nie na baze metra,ale rychlohocicoho (nazvite to ako chcete)!
To znamena,ze s normalnymi elektrickami sa uvazuje len ako s doplnkovou dopravou k novemu systemu,ktory ma byt EVIDENTNE za kazdu cenu vedena pod povrchom aj v subehu s elektrickovymi tratami (asi nejaka tunelarska lobby... ? ).Co z toho vznikne,usudte sami... ?
Prisambohu si to nevymyslam a tak to bolo v tom navrhu! ?
Neviem z coho vychadzali,ale bud sa sekli alebo to skratka myslia vazne (ved chcu porusit vacsinu busliniek v Raci okrem parodie 75 Krasnany-ZST Vinohrady,nejakej linky na Vychodne a linky zhruba na trase 65).Aj Racianska sa ma dokonca prekladat do oblasti Vychodneho a Pri Sajbach... ?
Ale aby som bol skutocne uprimny,to percento znizim na 95%. ?
Úplne súhlasím s tvojím prvým odstavcom - tie odbočenia z trasy karloveskej radiály a zvláštne umiestnenie staníc skôr vznikli tým, že sa niekto snažil riešiť všetky dopravné nároky po trase a zohľadňoval parametre klasického metra (plné podzemné vedenie, veľké rádiusy), pre systémy s povrchovým vedením to je však bezpredmetné a použila by sa trasa radiály bez zachádzok... Mlynskú dolinu a DD by k prestupnému bodu Molecova/Karloveská zvážal trolejbusový shuttle (po predĺžení Molecovej k Líščiemu údoliu - čo sa už pripravuje), takže tie stanice nie sú až také potrebné. To umiestnenie staníc je samo osebe čudné (aj keď cestovateľke kapibare by sa asi páčilo), zdá sa mi, že vyplýva z toho, že ak by metro išlo až na Mlyny, neotočilo by to včas na Molecovu (navyše stanica na Mlynoch by musela byť príliš hlboko) - a obdobný problém by nastal aj na DD.
Podrobnejšie materiály o plánovanom linkovom vedení nemám, tiež príliš nemám čas chodiť po mestských inštitúciách... mohli by všetky rozvojové plány hodiť na web, pretože inak môžeme iba špekulovať (v tomto prípade si sami robia zle - ak nie sú informácie, začnú sa šíriť reči aj tam, kde nijaké problémy nie sú).
Som sa na tom namakal jak na kostole a potom si to niekto len tak vezme a pouzije.... je jedno ci decko alebo niekto iny... uvazujem ze ak to nestiahne, asi to ohlasim spravcovi domeny a bude....
Color : 7925 ma pridelenu jedna vodicka, ktora sa o voz prikladne stara... este aj oznamy prilepuje lepiacou paskou a ked to niekto strhne, vylepi nove... uz sa mi stalo raz ze tam boli aj rukou prepisane... klobuk pred nou dole...
Este som zabudol autobusovu linku 6 Kopcany-Kopcianska-Rusovska-Einsteinova-Novy most.
Z centra (to jest Staromestska,Stefanikova,Mytna,Karadzicova,NabrezieLandererova,Mlynske nivy,Prievozska a Mileticova) sa ma uplne vylucit autobusova doprava! ?
Rusi sa aj trat na Hlavnu stanicu a na Americkom nam.,s prepojkou raca-Vajnory sa nepocita...
Autobusy v Petrzalke (plati to iste co u trolejbusov):
1=>TECHNOPOL-Romanova-Jungmannova-Jantarova-Bosakova-Most Kosicka-Pristavna-Slovnaft-dalej ako 97
2=>Dolnozemska-Betliarska-Vysehradska-Budatinska-Kopcianska-Rusovska-Einsteinova-Novy most
3=>Kupalisko Matador-Rusovska-Einsteinova-Pristavny most-Gagarinova-dalej ako 96
4=>Kupalisko Matador-Jungmannova-Furdekova-Gettinova-EU-Pristavny most-dalej ako 198
5=>Cunovo-Rusovce-Jarovce-nova juzna stvrt-Panonska-Novy most
No a pravdaze trasa B NDS so stanicami:Juzna stvrt-Janikov dvor-Juh-Drazdiak-Stred-Zrkadlovy haj-Jungmannova-Centrum-Pribinova/Dunaj a dalej na Letisko
Mam to z navrhu MHD na rok 2030,kotry som bohuzial stratil a ostala mi len nekvalitna kopia petrzalskej casti a casti centra... ? Ale tie elektricky su na 100% tak!
Zachádzky nosného systému do Mlynskej doliny a na Dlhé Diely podľa návrhu ÚP sú podľa mňa polovičným riešením. Stanica v Mlyskej doline je navrhnutá pri súčasnom vstupe do ZOO (pred vstupom do ZOO sú už aj vybudované nové zastávky ), čiže študenti a návštevníci cintorínov buď použijú pešibus alebo budú čakať na nadväznú dopravu. Podobne aj stanica Dlhé Diely je, ak sa dobre pamätám, umiestnená niekde medzi ulicami Jána Stanislava a Baníkova, čiže veľa dlhodielčanov bude dochádzať. Dochádzanie samotné je ok, ale podľa mňa tieto dve zachádzky nie sú extra dôležité (nie v takej podobe, ako sú navrhované) a využitie súčasných radiál pre NS nie je veľkou nevýhodou.
BTW, keď si tak dobre informovaný (bez irónie), v návrhu (aj v koncepte) ÚP sa vyskutuje vetička "Návrh doplnkového systému MHD pozostáva z 9 liniek električiek, 16 liniek trolejbusov a 29 liniek autobusov", nikde ale nie sú konkretizované trasy liniek, hoci by to mohlo byť celkom zaujímavé. Zaujímalo by ma to najmä preto, že v návrhu na rok 2020 sa hovorí o 16 linkách trolejbusov a v návrhu na rok 2030 po vybudovaní 26 km trolejbusových tratí v Petržalke o 17 linkách trolejbusov (pribudne len jedna) ... teda sú to naozaj nejaké optimalizácie siete, alebo len z brucha hodené čísla? ? Nemáš náhodou upresňujúci materiál? Nepochybne by sa dal zohnať niekde na magistráte, ale len ten čas na chodenie po úradníkoch chýba ...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
El Sergio
1=>DNV-Safarikovo nam.-Tunel-DNV
2=>Vajnory-Nam.L.Stura-Vajnory
3=>Raca-ZST Vinohrady
4=>Zlate Piesky-Nam.L.Stura-Zlate Piesky
5=>Karlova Ves-Safarikovo nam.-Tunel-Karlova Ves
6=>ZST Nove Mesto-ZST Vinohrady
7=>Raca-ZST Vinohrady
8=>Ruzinov-Obchodna-Kamenne nam.-Ruzinov
O linke 9 nic neviem...
Linky trolejbusov v Perzalke (zhruba,cisla su vymyslene):
1=>Starohajska-Jungmannova-Kopcianska-Pajstunska-Dostihova draha
2=>Ovsiste-Majova-Pri seci-AUPARK-Viedenska cesta-Rusovska-Kopcianska-Jiraskova-Romanova-TECHNOPOL
3=>Ovsiste-Bosakova-Kosicka-Svatoplukova-Stefanikova-Prazska-Lamac
4=>Antolska-Jantarova-Sintavska-Jiraskova-Furdekova-tam Cernysevskeho predlzena po polikliniku,naspat Bosakova-Muchovo nam.
5=>Dolnozemska-Lietavska-Budatinska-Kopcianska-Jungmannova-Furdekova-Ovsiste
6=>Kapitulsky dvor (dolna cast)-Kaukazska-Udernicka-Jungmannova-Romanova-TECHNOPOL
7=>Kapitulsky dvor (horna cast)-Kaukazska-Udernicka-Jungmannova-Furdekova-Bosakova-Kosicka-Prievoz (?)
Autobusy v Petrzalke (plati to iste co u trolejbusov):
1=>TECHNOPOL-Romanova-Jungmannova-Jantarova-Bosakova-Most Kosicka-Pristavna-Slovnaft-dalej ako 97
2=>Dolnozemska-Betliarska-Vysehradska-Budatinska-Kopcianska-Rusovska-Einsteinova-Novy most
3=>Kupalisko Matador-Rusovska-Einsteinova-Pristavny most-Gagarinova-dalej ako 96
4=>Kupalisko Matador-Jungmannova-Furdekova-Gettinova-EU-Pristavny most-dalej ako 198
5=>Cunovo-Rusovce-Jarovce-nova juzna stvrt-Panonska-Novy most
No a pravdaze trasa B NDS so stanicami:Juzna stvrt-Janikov dvor-Juh-Drazdiak-Stred-Zrkadlovy haj-Jungmannova-Centrum-Pribinova/Dunaj a dalej na Letisko
Mam to z navrhu MHD na rok 2030,kotry som bohuzial stratil a ostala mi len nekvalitna kopia petrzalskej casti a casti centra... ? Ale tie elektricky su na 100% tak!