Reakcia na: El Sergio #37374:
to teda fungovať nebude. V tom predpokladanom špičkovom takte (Petržalka 80s, Karloveská radiála 120 s - s 400-miestnymi súpravami, ak budú menšie, ešte viac) nijaká preferencia nedokáže fungovať. Bolo by treba vylúčiť IAD úplne z celého Šafka a priľahlého nábrežia (alebo električku na Šafko priviesť mimoúrovňovo). V každom prípade realisticky skôr vidím možnosť zakončiť petržalskú trať na Šafku a nemiešať rýchloelektričku s pomaloelektričkou. Tým sa však zároveň prizná, o čom tento celý projekt je - len o Petržalke.
Štátne lesy vyzerajú ako keby tam mala nejaká rodina chatu. Ale keď tam bus chodí, určite to je opodstatnené. Oni zas nenechajú niekam len tak bezdôvodne jazdiť bus.
fobust
Vdaka za doplnenie.