Zaujimave fotky Viedenskeho metra U6, ktore sa oznacuej "U" ako U-bahn (metro) nie celkom spravne. Toto je pre BA uplne postacujuce. Samozrejme s vyuzitim podzemia v CMO.
http://www.vienna-tramway.de/wien_u1.htm
http://www.vienna-tramway.de/wien_u2.htm
Fotky podzemnej elektricky vo Viedni:
http://urbanrail.net/eu/vie/u-tram-suedtiroler-pl1.jpg
http://urbanrail.net/eu/vie/u-tram-eichenstr1.jpg
Kombinacia vyssie uvedeneho pre Bratislavu uplne postacuje. Vravte si co chcete, snivajte o tazkom metre a piste sem co chcete, ale povedzte, odkial na to vezmete peniaze a ci mate vobec podlozenu potrebu 4. trkacie.
Pre primestsku dopravu treba nieco tiez, navrhujem system S-bahn, ako tomu je vo Viedni, pricom na niektorych usekoch ide v centre tiez podpovrchovo:
http://urbanrail.net/eu/vie/s-suedtiroler-pl2.jpg
http://urbanrail.net/eu/vie/s-suedtiroler-pl1.jpg
POZOR, nie su to ziadne kockopsy ani dualne systemy a trete si nedelia ani s metrom, ani s elektrickou ani s U6kou (co je system sam o sebe). Su to klasicke zeleznicne vozidla. Viac o nich na http://www.schnellbahn-wien.at/ S7 ide skoro az do Bratislavy, konci co Wolfstahle, co je prva dedina za hranicou. Tolko k integrovanej doprave.
http://www.vienna-tramway.de/wien_u1.htm
http://www.vienna-tramway.de/wien_u2.htm
Fotky podzemnej elektricky vo Viedni:
http://urbanrail.net/eu/vie/u-tram-suedtiroler-pl1.jpg
http://urbanrail.net/eu/vie/u-tram-eichenstr1.jpg
Kombinacia vyssie uvedeneho pre Bratislavu uplne postacuje. Vravte si co chcete, snivajte o tazkom metre a piste sem co chcete, ale povedzte, odkial na to vezmete peniaze a ci mate vobec podlozenu potrebu 4. trkacie.
Pre primestsku dopravu treba nieco tiez, navrhujem system S-bahn, ako tomu je vo Viedni, pricom na niektorych usekoch ide v centre tiez podpovrchovo:
http://urbanrail.net/eu/vie/s-suedtiroler-pl2.jpg
http://urbanrail.net/eu/vie/s-suedtiroler-pl1.jpg
POZOR, nie su to ziadne kockopsy ani dualne systemy a trete si nedelia ani s metrom, ani s elektrickou ani s U6kou (co je system sam o sebe). Su to klasicke zeleznicne vozidla. Viac o nich na http://www.schnellbahn-wien.at/ S7 ide skoro az do Bratislavy, konci co Wolfstahle, co je prva dedina za hranicou. Tolko k integrovanej doprave.
Štátne lesy vyzerajú ako keby tam mala nejaká rodina chatu. Ale keď tam bus chodí, určite to je opodstatnené. Oni zas nenechajú niekam len tak bezdôvodne jazdiť bus.
El Sergio
Dalej plati to iste (s vylucenou Sturovou uz krizujuca Grosslingova nebude problem) a chodci-ti sa nemaju co trepat na kolajnice,preboha!Snad nie su taki hlupi,aby sa vrhali pod elektricku!To iste uznas... ?
A itervaly tiez nemusia byt obrovsky problem,len netreba mat desat liniek na kazdy smer a vytvorit styri-pat vzajomne sa krizujucich z radial... ?
Treba si uvedomit,ze budeme mat skratka len to,na co mame,a pracovat s tym co najkvalitnejsie! ? ?