Zaujimave fotky Viedenskeho metra U6, ktore sa oznacuej "U" ako U-bahn (metro) nie celkom spravne. Toto je pre BA uplne postacujuce. Samozrejme s vyuzitim podzemia v CMO.
http://www.vienna-tramway.de/wien_u1.htm
http://www.vienna-tramway.de/wien_u2.htm
Fotky podzemnej elektricky vo Viedni:
http://urbanrail.net/eu/vie/u-tram-suedtiroler-pl1.jpg
http://urbanrail.net/eu/vie/u-tram-eichenstr1.jpg
Kombinacia vyssie uvedeneho pre Bratislavu uplne postacuje. Vravte si co chcete, snivajte o tazkom metre a piste sem co chcete, ale povedzte, odkial na to vezmete peniaze a ci mate vobec podlozenu potrebu 4. trkacie.
Pre primestsku dopravu treba nieco tiez, navrhujem system S-bahn, ako tomu je vo Viedni, pricom na niektorych usekoch ide v centre tiez podpovrchovo:
http://urbanrail.net/eu/vie/s-suedtiroler-pl2.jpg
http://urbanrail.net/eu/vie/s-suedtiroler-pl1.jpg
POZOR, nie su to ziadne kockopsy ani dualne systemy a trete si nedelia ani s metrom, ani s elektrickou ani s U6kou (co je system sam o sebe). Su to klasicke zeleznicne vozidla. Viac o nich na http://www.schnellbahn-wien.at/ S7 ide skoro az do Bratislavy, konci co Wolfstahle, co je prva dedina za hranicou. Tolko k integrovanej doprave.
http://www.vienna-tramway.de/wien_u1.htm
http://www.vienna-tramway.de/wien_u2.htm
Fotky podzemnej elektricky vo Viedni:
http://urbanrail.net/eu/vie/u-tram-suedtiroler-pl1.jpg
http://urbanrail.net/eu/vie/u-tram-eichenstr1.jpg
Kombinacia vyssie uvedeneho pre Bratislavu uplne postacuje. Vravte si co chcete, snivajte o tazkom metre a piste sem co chcete, ale povedzte, odkial na to vezmete peniaze a ci mate vobec podlozenu potrebu 4. trkacie.
Pre primestsku dopravu treba nieco tiez, navrhujem system S-bahn, ako tomu je vo Viedni, pricom na niektorych usekoch ide v centre tiez podpovrchovo:
http://urbanrail.net/eu/vie/s-suedtiroler-pl2.jpg
http://urbanrail.net/eu/vie/s-suedtiroler-pl1.jpg
POZOR, nie su to ziadne kockopsy ani dualne systemy a trete si nedelia ani s metrom, ani s elektrickou ani s U6kou (co je system sam o sebe). Su to klasicke zeleznicne vozidla. Viac o nich na http://www.schnellbahn-wien.at/ S7 ide skoro az do Bratislavy, konci co Wolfstahle, co je prva dedina za hranicou. Tolko k integrovanej doprave.
Štátne lesy vyzerajú ako keby tam mala nejaká rodina chatu. Ale keď tam bus chodí, určite to je opodstatnené. Oni zas nenechajú niekam len tak bezdôvodne jazdiť bus.
El Sergio
Tou preferenciou sa dosiahne urcite pokrok,lebo v tom smere na Safku to bude len ciste krizovanie kolajnice-cesta a za tych 90 sekund ci kolko tam mozu auta frcat jedna radost a tych 5 sekund co prejde elina uz snad pockaju... ?
Na Safku sa tiez nebudu tvorit kolony elin,ked mu trat v centre nebudu krizovat cesty a neviem co-dosiahne sa uspokojiva priepustnost. ?
Poznamky typu ze treba prepravit urcitu kapacitu...Sa robis akoby mali porusit vsetky buslinky a mosty.Tu ide iba o jeden smer! ?
No a zvysok mesta-menej zastavok a menej elektrickovych liniek s dobrym prestupovym uzlom v centre a pojde to! ?