Vyuzil niekto X82? Zaujimava trasa. Akurat vylepovaci CP to pokaslali. Na Kupalisku Matador bol CP Kopcany sidlisko smer Matador. Pri Kopcanoch smer to vyzeralo na Matador. Aspon ze pri cintorine to bolo OK.
Yale: aj Safkoelektricka ma suvisiace investicie.
- rekonstrukcia Stareho mostu
- prestavba radial - preferencia, krizovania, ...
- nove elektricky
Yale: aj Safkoelektricka ma suvisiace investicie.
- rekonstrukcia Stareho mostu
- prestavba radial - preferencia, krizovania, ...
- nove elektricky
yale
Ešte raz zopakujem môj názor v skratke:
1. má význam postaviť trasu B vrátane časti v centre, minimálne po Filiálku - popri výstavbe zrealizovať synergické rozvojové stavby - námestie SNP, nová Hlavná stanica, severná tangenta, Filiálka. Trasa B by mala byť v Petržalke vedená ako plne segregovaná - najlepšie tesne pod povrchom, na "streche" trasy by sa vybudovala chýbajúca Jantárová ulica.
2. osadiť trasu patrične vhodnými novými vozidlami - nešpekulujem o tom, či Combino alebo necombino.
3. Prispôsobiť ostatnú dopravu prestupným bodom
- ŽSR Petržalka - zastávka: prestup na S-bahn (na smery ŽSR Petržalka - Rakúsko, ako aj smer letisko
- Dostojevského rad: prepojenie na AS Mlynské Nivy (shuttle bus)
- Kamenné námestie: hlavný prestupný bod na električky
- Hodžovo námestie: prestup na autobusové a trolejbusové linky
- Hlavná stanica: vlaky, S-bahn na Záhorie
- Filiálka (možný výstup na Trnavské Mýto aj Račianske mýto): električkové radiály, vlaky, S-bahn...
samozrejme to nie je ešte úplný systém, ale pokryl by dosť veľa požiadaviek...