Ad Spectre:
Všetko to zavisi od toho ako kvalitne je trat postavená a akú má geometriu. Nase trate su vo velmi zlom stave-preto si vsetci myslia ze 1000 ka je zla
Všetko to zavisi od toho ako kvalitne je trat postavená a akú má geometriu. Nase trate su vo velmi zlom stave-preto si vsetci myslia ze 1000 ka je zla
Janči
To, čo sa týka toho že v CZ jazdia tie iste skrine ako u nas to je pravda ale v BA je to s velkym ale...
Vdaka uzkemu rozchodu nemoze byt v BA strmsia konstrukcia, stav vyheglania trate suvisi aj s udrzbou ale aj s tym, ze uzke podvozky maju nizzsiu stabilitu a potom cely zvrsok trpí.
Este raz k tej dlzke suprav, ak nebudu tak dlhe, bud:
1.budu preplne tlaciacimi sa ludmi v spicke, bude dochádzat k permanentnemu pretazovaniu tak ako to je dne a tým sa bude znižovať životnosť zvršku.
2.bude musiet jazdit ovela viac suprav aby nahradili kapacitne straty a tym budu tvorit kolony.Precitaj si ako to bolo s kolonami električiek v Prahe v 70.tych rokoch pred sprevadzkovaním metra. A hlavne ked pridu po povrchu na Šafko............. ? ? ? ?