Amos: neútočím. Len by som rád vedel, kam chodíš na tie zaručené polopravdy a ekonomické výpočty. A este jedna otázka: myslíš, že ten jeden generator na pohon smetami utiahne celú dopravu v Bratislave? Mať tak Tvoj optimizmus a švajčiarsku banku... No, to by boli kšefty! Ja nič proti plynu, som za, ale nie opravou neopravitelných vrakov. Celá plynofikácia autobusov v súčasnom podaní je jeden veliky podvod na nás všetkých daňových poplatníkov a na rozpočtoch mesta a DPB a výhodný biznis pre SPP. Už chápeš?
galiyosha
V clanku http://www.hnonline.sk/1-10023650-15014610-k0D000_detail-0d datovanom 6. 10. 2004 sa pise, ze "Medzi najvýznamnejšie investície podniku v tomto roku patrí modernizácia a prestavbu autobusov na pohon stlačeným zemným plynom (CNG), na ktorú spoločnosť vyčlenila 103 mil. Sk. Prestavba, ktorú DPB vykonáva vo vlastných dielňach, predĺži životnosť autobusov a kvalitu prevádzky bez opráv, zároveň zníži náklady na pohonné hmoty." O "kvalite prevadzky bez oprav" pomlcim, ako je to vsak s tym vykonavanim vo vlastnych dielnach? To znamena, ze autobus dojduvsi po generalnej oprave zo Zlineru alebo generalnej "oprave" zo Starka je nasledne splynofikovany priamo v DPB?