Dneska som siel domov 78 karosa 2301, fakt velmi dobry voz, tichucky, velmi rychly, proste urobil na mna dobry dojem, takze ho musim pochvalit.
Aj vodic bol fayn, ale ked v 80km/h prepalil na Trnavskom myte dva semafory na cervenu nebolo mi vsetko jedno...:-)
Aj vodic bol fayn, ale ked v 80km/h prepalil na Trnavskom myte dva semafory na cervenu nebolo mi vsetko jedno...:-)
Turbo
1. naprava riadiaca (ako ik 280)
2. naprava hnacia s dvojmontazou (ako ik 280)
3. naprava v prvom vleku bezna naprava s dvojmontazou (ako 3. naprava v Ik 283)
4. naprava v poslednej casti riadiaca (ako v Ik 280).
ale toto iba tipujem, lebo som tu fotku videl velmi davno v novinach. Ale fungovalo to - otazka je, ci to v tych rokoch uz bolo treba. Ved si vezmite, ze v 70. rokoch vam uplne stacila kachna - a dnes su nacpate duplaky, cize trend je k vozidlam velkej kapacity a to ako pri elinach, tak pri autobusoch a trolikoch. Dnes by to bodlo, to je jasne, ale pred takymi 15 rokmi to bolo zbytocne velke. Neviem sice, aky stary ten voz bol, ale urcite dost, nakolko vychadzal z ikarusu 280.