#3660 TeBeCe: No tak to s tym cuvanim je fakt dost "tuhe" riesenie....to sa radsej pojdem otocit k odbocke na Devin.
#3659 Si: Odbocku na Herliansku by som zachoval iba v pripade zavedenia semaforov. Tie by boli synchronizovane so semaformi na Tomasikovej a boli by to "inteligente" semafory (zahcytili by zvuk ze elina ide zatvarat dvere) a vtedy by jej dali "zelenu". Prip. by si zelenu vypytal vodic ako ked prehadzuje vyhybku. Bez semaforov je to tam ozaj o hubu, auta kt. chcu odobocit blokuju elektricky......a to je fakt zle....
#3659 Si: Odbocku na Herliansku by som zachoval iba v pripade zavedenia semaforov. Tie by boli synchronizovane so semaformi na Tomasikovej a boli by to "inteligente" semafory (zahcytili by zvuk ze elina ide zatvarat dvere) a vtedy by jej dali "zelenu". Prip. by si zelenu vypytal vodic ako ked prehadzuje vyhybku. Bez semaforov je to tam ozaj o hubu, auta kt. chcu odobocit blokuju elektricky......a to je fakt zle....
Beus
Inac mam par napadov este aj na vylepsenie chatu, ale to je mozno na dlhsie
tbc: no hura, zeby sa nas sen o rychlej elektrickovej backbone pomaly zacal zacinat naplnat? :))) chvalim kompetentnych, tie prejazdy fakt treba rusit kde to len ide..
tulenique: Heh, tamto je sice fikcia, fotomontaz, a keby to skonstruovali, nevyzeralo by to presne takto, ale inac 2-klbovy autobus uz Renault vyprojektoval, skonstruoval a aj to jazdilo, takze take nerealne to zas nie je