Tak ten system vyradenia kazdej druhej zastavky by sa pdla mna v karlovke mohol zaviest uuu[plne f pochode...Horsie by to bolo v centre, tm by to bolo na nic...tam sa krizovatkam-semaforom jaksik vyhnut moc neda.
Ale kludne by mohli zrusit aj to oficialne, ved je tam most
kazdopadne, aj tam ale aj tu, na fore, by som navrhol jedno male nenarocne zlepsenie - v hlavicke prispevku pisat okrem datumu aj den v tyzdni (Pon, Uto, Str, ... alebo nejak inak), tiez by to zvysilo prehladnost 


Turbo
1. naprava riadiaca (ako ik 280)
2. naprava hnacia s dvojmontazou (ako ik 280)
3. naprava v prvom vleku bezna naprava s dvojmontazou (ako 3. naprava v Ik 283)
4. naprava v poslednej casti riadiaca (ako v Ik 280).
ale toto iba tipujem, lebo som tu fotku videl velmi davno v novinach. Ale fungovalo to - otazka je, ci to v tych rokoch uz bolo treba. Ved si vezmite, ze v 70. rokoch vam uplne stacila kachna - a dnes su nacpate duplaky, cize trend je k vozidlam velkej kapacity a to ako pri elinach, tak pri autobusoch a trolikoch. Dnes by to bodlo, to je jasne, ale pred takymi 15 rokmi to bolo zbytocne velke. Neviem sice, aky stary ten voz bol, ale urcite dost, nakolko vychadzal z ikarusu 280.