S499.1023: ak oba systemy stoja na rovnakych staniciach (ako je to pri spominanom subehu elektriciek a L51-Sneltram v Amsterdame), elektricka nezdrzuje Sneltram. Ina vec by bola, ak by elektricka mala robit doplnkovu zbernu dopravu pre NDS - samozrejme dalo by sa uvazovat o nejakych odbockach, kam by elektricka odbocila na svoju vlastnu zastavku. Neviem ci by to veci nekomplikovalo uz prilis.
COLOR
Bod 0. Ja som netvrdil ze netreba nosny system ale ze netreba taku hovadinu ako navrhoval Peter...T.
Bod 3. Mas pravdu, ja navrhujem podzemnu trat na Obchodnej ulici s vyuzitim priestorov existujucich pivnic
Bod 4. Da sa teda pojem Light Rail pouzit na viedensky S-bahn? Cakal by som ze hej a prave S-Bahn by teoreticky mohol byt pre Bratislavu vzorom...
Bod 5. Obrovskym poctom myslim 20 vozidiel a viac. Zrazu ti odidu a co potom? Smutne je, ze prave takyto nakup obroskeho poctu vozidiel nas caka 'vdaka' trati do Petrzalky. Netvrdil som, ze zivotnost je ina.
Bod 6. Osobne som uz upustil od akehokolvek planovania ?