Reakcia na: yale #33131:
Bod 0. Ja som netvrdil ze netreba nosny system ale ze netreba taku hovadinu ako navrhoval Peter...T.
Bod 3. Mas pravdu, ja navrhujem podzemnu trat na Obchodnej ulici s vyuzitim priestorov existujucich pivnic


Bod 4. Da sa teda pojem Light Rail pouzit na viedensky S-bahn? Cakal by som ze hej a prave S-Bahn by teoreticky mohol byt pre Bratislavu vzorom...
Bod 5. Obrovskym poctom myslim 20 vozidiel a viac. Zrazu ti odidu a co potom? Smutne je, ze prave takyto nakup obroskeho poctu vozidiel nas caka 'vdaka' trati do Petrzalky. Netvrdil som, ze zivotnost je ina.
Bod 6. Osobne som uz upustil od akehokolvek planovania ?
COLOR
- PRECO nemoze v buducnosti jazdit MHD tak ako dnes, len preferovane a segregovane s vyuzitim primestskej dopravy v nadvazujucich spojeniach a taktoch?
- PRECO nevyuzit kapacitu ZST Filialka na taktove spoje (1/2 a 1- hodinovy interval) ale pouzivat "Light Rail"?
- PRECO namiesto zrozumitelnych priebeznych investicii do novych vozidiel a trati investovat omnoho vyssiu narazovu sumu do jednorazoveho nakupu obrovskeho poctu tzv. "Light Rail-ov" a zmien v technickych specifikaciach trati? A po 20 rokoch zacnu vozy odchadzat na srotovisko...
- PRECO nemoze riadit elektronicky system aj sucasnu dopravu vratane pripojov na vlaky na prestupnych uzlov HlSt, ZST Vinohrady a podobne?
- PRECO by sa mal znizit pocet zastaviek vdaka uzasnemu a skvelemu TVOJMU systemu MHD? PRECO sa neda znizit aj teraz, PRECO sa nezavedu na elektrickovych tratiach zastavky na znamenie, resp. zastavky na dopyt?
- PRECO bez poznamok k blbym poznamkam