Reply on: COLOR #33122:
Na tie tlaploviny len tolko.Pozri sa ja to vidim inak ako ty. Doprava ktorá zjednodusi cestovanie z centra mesta do ineho môze byt zo zaciatku sice nákladná, ale ked si tak zoberies, kolko ludi cestuje z inych miest do BA za pracou.Urcite po case vyjde lacnejsie a môze to byt lacnejsie ako auto. Kolko uzemia zacnu zaberat priemyselne parky v buducnosti v okoli BA? Metro ktoré moze ist príp. po zeleznici nemusi budovat doplnkove trate a 1 z 3 tychto vozov co vyjde z BA a pokracuje prip do Pezinka nie je na skodu. Osobaky mozu zrusit a medzi intervalmi prefrcia intercity. Povodna Hustota zastaviek v Ba mozno nie je tak dôlezita hoc, to(podla mna) vynaklada na viac el. spotreby. MHD uz ako sme si zvykli vidime z jedneho pohladu. Ako usetrit a zdokonalovat je ten druhy. Podla teba to viac bude stát Sk -EU? Mozne to je ale zasa nam to urcite vráti.
COLOR
- PRECO nemoze v buducnosti jazdit MHD tak ako dnes, len preferovane a segregovane s vyuzitim primestskej dopravy v nadvazujucich spojeniach a taktoch?
- PRECO nevyuzit kapacitu ZST Filialka na taktove spoje (1/2 a 1- hodinovy interval) ale pouzivat "Light Rail"?
- PRECO namiesto zrozumitelnych priebeznych investicii do novych vozidiel a trati investovat omnoho vyssiu narazovu sumu do jednorazoveho nakupu obrovskeho poctu tzv. "Light Rail-ov" a zmien v technickych specifikaciach trati? A po 20 rokoch zacnu vozy odchadzat na srotovisko...
- PRECO nemoze riadit elektronicky system aj sucasnu dopravu vratane pripojov na vlaky na prestupnych uzlov HlSt, ZST Vinohrady a podobne?
- PRECO by sa mal znizit pocet zastaviek vdaka uzasnemu a skvelemu TVOJMU systemu MHD? PRECO sa neda znizit aj teraz, PRECO sa nezavedu na elektrickovych tratiach zastavky na znamenie, resp. zastavky na dopyt?
- PRECO bez poznamok k blbym poznamkam