COLOR:
S-bahn: ano, prave tato kategoria v regione BA uplne chyba...
rozvojovy plan: no to je asi tazka otazka, dnes uz asi nikto nenakresli novu stvrt na zelenej luke. Dnes je tazko nieco predpokladat, nova vystavba sa robi zahustovanim takmer na vsetkych sidliskach a je tu aj odliv do lokalit pri Bratislave. Ak som dobre cital, ani tzv. novy (v skutocnosti nie prilis novy) uzemny plan nema na toto jednoznacne odpovede.
Trasovanie nosneho systemu je tiez otazkou, asi najmenej spochybnovana je trasa B Petrzalka-centrum-Hlavna stanica-Trnavske Myto, myslim ze to by mohlo na dlhsiu dobu stacit, Ruzinov ma tiez svoju radialu a na Trnavskom myte by mohli ludia prestupovat na trasu B.
Trasa A mi uz pripada pre sucasnost menej logicka, pretoze racianska radiala sa da doplnit pozemnou trasou z Filialky, co by mohlo v kombinacii s elektrickou stacit a Karlova Ves/Dubravka maju celkom solidnu radialu, ak by sa rekonstruovala a zrychlila (dali by sa preriedit aj tie prejazdy aut cez trat). Trasa A mimo radialy riesi este problematicku Mlynsku dolinu a Dlhe diely, ale pre ne by sa mohlo najst aj lacnejsie riesenie. V takom pripade zostavaju iba Mlynske Nivy, ale tie su umiestnene cca 800 metrov po Dostojevskeho rade od stanice Pribinova na trase B, nejaky nizkopodlazny shuttle bus z AS na Pribinovu by to mohol riesit.
Este by sa dal zakomponovat nejaky zeleznicny shuttle, ktory by vozil z petrzalskej zeleznicnej stanice ludi na zastavku ZSR-Petrzalka na trase B a mohol by pripadne pokracovat cez Pristavny most na letisko.
No zle by to nemuselo byt, ale zatial je to vzdy len plan konciaci "... a potom som sa zobudil..."
S-bahn: ano, prave tato kategoria v regione BA uplne chyba...
rozvojovy plan: no to je asi tazka otazka, dnes uz asi nikto nenakresli novu stvrt na zelenej luke. Dnes je tazko nieco predpokladat, nova vystavba sa robi zahustovanim takmer na vsetkych sidliskach a je tu aj odliv do lokalit pri Bratislave. Ak som dobre cital, ani tzv. novy (v skutocnosti nie prilis novy) uzemny plan nema na toto jednoznacne odpovede.
Trasovanie nosneho systemu je tiez otazkou, asi najmenej spochybnovana je trasa B Petrzalka-centrum-Hlavna stanica-Trnavske Myto, myslim ze to by mohlo na dlhsiu dobu stacit, Ruzinov ma tiez svoju radialu a na Trnavskom myte by mohli ludia prestupovat na trasu B.
Trasa A mi uz pripada pre sucasnost menej logicka, pretoze racianska radiala sa da doplnit pozemnou trasou z Filialky, co by mohlo v kombinacii s elektrickou stacit a Karlova Ves/Dubravka maju celkom solidnu radialu, ak by sa rekonstruovala a zrychlila (dali by sa preriedit aj tie prejazdy aut cez trat). Trasa A mimo radialy riesi este problematicku Mlynsku dolinu a Dlhe diely, ale pre ne by sa mohlo najst aj lacnejsie riesenie. V takom pripade zostavaju iba Mlynske Nivy, ale tie su umiestnene cca 800 metrov po Dostojevskeho rade od stanice Pribinova na trase B, nejaky nizkopodlazny shuttle bus z AS na Pribinovu by to mohol riesit.
Este by sa dal zakomponovat nejaky zeleznicny shuttle, ktory by vozil z petrzalskej zeleznicnej stanice ludi na zastavku ZSR-Petrzalka na trase B a mohol by pripadne pokracovat cez Pristavny most na letisko.
No zle by to nemuselo byt, ale zatial je to vzdy len plan konciaci "... a potom som sa zobudil..."

rig