S499.1023: ak oba systemy stoja na rovnakych staniciach (ako je to pri spominanom subehu elektriciek a L51-Sneltram v Amsterdame), elektricka nezdrzuje Sneltram. Ina vec by bola, ak by elektricka mala robit doplnkovu zbernu dopravu pre NDS - samozrejme dalo by sa uvazovat o nejakych odbockach, kam by elektricka odbocila na svoju vlastnu zastavku. Neviem ci by to veci nekomplikovalo uz prilis.
COLOR
- PRECO nemoze v buducnosti jazdit MHD tak ako dnes, len preferovane a segregovane s vyuzitim primestskej dopravy v nadvazujucich spojeniach a taktoch?
- PRECO nevyuzit kapacitu ZST Filialka na taktove spoje (1/2 a 1- hodinovy interval) ale pouzivat "Light Rail"?
- PRECO namiesto zrozumitelnych priebeznych investicii do novych vozidiel a trati investovat omnoho vyssiu narazovu sumu do jednorazoveho nakupu obrovskeho poctu tzv. "Light Rail-ov" a zmien v technickych specifikaciach trati? A po 20 rokoch zacnu vozy odchadzat na srotovisko...
- PRECO nemoze riadit elektronicky system aj sucasnu dopravu vratane pripojov na vlaky na prestupnych uzlov HlSt, ZST Vinohrady a podobne?
- PRECO by sa mal znizit pocet zastaviek vdaka uzasnemu a skvelemu TVOJMU systemu MHD? PRECO sa neda znizit aj teraz, PRECO sa nezavedu na elektrickovych tratiach zastavky na znamenie, resp. zastavky na dopyt?
- PRECO bez poznamok k blbym poznamkam