Reakcia na: galiyosha #32087:
Len sa vrátim, že 21Tr prišla asynchrónna a tak zrejme aj 22Tr by prišla AC s jedným motorom, jednou hnanou nápravou a trvalým výkonom motoru 240kW.A skôr ako cez slávičie a Mudroňku by mohli spraviť trať po nábreží k ASMN a spojiť to s 202. Myslím si, že by vznikla vyťažená linka. ?
J
Len takéto zastávky sú potom zdrojom meškaní alebo náskokov. Typický príklad je L198, ktorej ak sa stane, že aj na Malom Draždiaku aj na Dostihovej dráhe niekto zacengá či kývne nabere meškanie oproti vozu ktorý nemusí zastaviť už dve minúty. A potom sprav dobrú chronometráž. Buď ti niektoré vozy budú meškať alebo jazdiť s náskokom. A vetranie na zastávke s cieľom vyrovnať náskok tiež nie je riešenie. Takže do hromadného menenia zastávok stálych na zastávky na znamenie by som sa skôr nepúšťal.