Ad metro vs. električka: teraz napíšem svoju ideu a dopredu prízvukujem, že mi je jasná jej nereálnosť z ekonomických dôvodov ? :
1. krok: petržalskú radiálu postaviť na 1435 mm
2. krok: nakúpiť autobusy úplne nové (komplet všetky ktoré treba vyradiť aby sa dali nahradiť)
3. krok: na pár mesiacov ? odstaviť električky, dať náhradnú busovú dopravu (na to tie busy) a všetky trate opraviť a prerobiť na 1435 mm
4. krok: nakúpiť 1435 mm električky
5. krok: spustiť dopravu na novom rozchode, staré busy skartovať a používať nové ?
Opakujem, nechcem ani vidieť výslednú sumu ?
1. krok: petržalskú radiálu postaviť na 1435 mm
2. krok: nakúpiť autobusy úplne nové (komplet všetky ktoré treba vyradiť aby sa dali nahradiť)
3. krok: na pár mesiacov ? odstaviť električky, dať náhradnú busovú dopravu (na to tie busy) a všetky trate opraviť a prerobiť na 1435 mm
4. krok: nakúpiť 1435 mm električky
5. krok: spustiť dopravu na novom rozchode, staré busy skartovať a používať nové ?
Opakujem, nechcem ani vidieť výslednú sumu ?
J
Základnou filozofiu toho všetkého je, že to nebude stáť na križovatkách pretože sa prihláci na počítači svetelnej signalizácie a dostane zelenú (niečo sa už začína rysovať v Dúbravke, aj keď to ešte nefunguje, ale snímače sú), že v centre bude raz pod zemou, a že priemerná premávková rýchlosť bude rovnaká alebo aspoň približujúca sa metru. Že vzdialenosť ktorú prekoná metro v Prahe bude trvať rovnako rýchlo aj električke v Bratislave.