Reakcia na: fobust #31741:
Neviem o tom, že by v unifikácii ŠM11/T11 bol nejaký problém. Proste výroba nepokračovala, pretože bolo rozhodnuté o útlme trolejbusov. Takisto neviem o žiaqdnom probléme, ktorý by mala 831Tr. Z nich odvodené ostravské 17Tr fungujú. V celej západnej Európe jazdia trolejbusy odvodené z autobusov. A jazdia. A dobre.Celý problém s kooperáciou Škoda-Sanos vznikol z toho, že vývoj 15Tr bol ešte v plienkach a bolo treba kĺbové vozidlo. Bolo vybraté to, čobolo dostupné. Keďže Ikarus za Ik280 bez motora požadoval toľko peňazí, koľko mala byť cena celého trolejbusu, bol zvolený licenčný, už v dobe nákupu licencie beznádejne zastaralý FAP 200 z Juhoslávie. Vozidlá boli dodané prakticky bez akejkoľvek protikoróznej ochrany, farba sa lúpala priamo na holý plech, nápravy neboli upravené na prenos neporovnateľne vačších krútiacich momentov elektromotorov, vlečná zadná náprava bola nahradená hnanou atď.
A na záver ako obvykle - ráčili ste zaregistrovať, že v Zlíne tie isté trolejbusy slúžili omnoho dlhšie, doslúžili v podstatne lepšom stave a niektoré z nich po generálke v DSZO dodnes slúžia v Sarajeve? To opať, ako už toľkokrát, nie je o zlom vozidle. To je o tom, že DPB by sxxxvil, aj keby to bolo celé zlaté.
fobust
Suma 7200 nezodpoveda sluzbam ktore mi DPB ponuka. A do DNV chodim pravidelne. A v noci tiez, nase nocniky me lezu na nervy. Som ochotny zaplatit 5000 za rocnu celosietovu, ani o halier viac!