Reakcia na: QUAKEMAN #31473:
Nechcel som svojim príspevkom spôsobiť taký rozruch.Chcel som len nejakým spôsobom upozorniť na tento problém.A už vonkoncom som nemal v úmysle niekomu spôsobiť nejaké nepríjemnosti!!!Ak sa tak stalo,tak sa ospravedlňujem.Ale vďaka tvrdohlavosti OBOCH strán sa snáď ináč ani nedalo.Ale niektorí už začali chápať o čo mi asi išlo.Preto chcem ešte načrtnúť tento problém z trochu inej strany.Z pohľadu partií na DO v Krasňanoch.Zoberte si kto je zodpovedný za práce v hale DO.Je to vedúci čaty,dennej alebo nočnej.On je zodpovedný za VŠETKY práce vykonávané na vozidlách či premávkových alebo HV a to bez ohľadu na rozsah prác.Fakticky je jedno,či sa mení žiarovka,alebo zberač.On nesie zodpovednosť za všetko čo sa tam deje.Od kvality až po bezpečnosť.A:11.6 2004 bol pristavený HV 38 na kanál DO.V tom čase tam bol zástupca vedúceho nočnej čaty.Je zámočník a preto nemôže posúdiť rozsah elektroprác.To znamená,že môže síce prikázať odstránenie závady a vykonanie údržby,ale spôsob vykonania je na elektrikároch.STÁLE VŠAK ZODPOVEDÁ.V uvedený deň vykonal pán......zmenu zapojenia reverzného valca na tomto voze,čo je hrubý a svojvoľný zásah do zapojenia voza,pretože ovplyvňuje aj EDB.Podotýkam,že tento pán NESMIE samostatne pracovať na elektrických zariadeniach trakč.vozidiel.podľa vyhl.33/78.ktorá určuje čo môže a čo nie.Je to síce pekné a chvályhodné,že sa stará o HV,ALE:V prípade nehody je zodpovednosť za tento čin,nie na dotyčnom"elektrikárovi",ale na vedúcom partie ktorý vtedy práce riadil,anemohol posúdiť rozsah prác.Vlastne bol oklamaný!Na ňom je zodpovednosť tak či tak a je možné,že tento v tom čase vedúci partie bude aj potrestaný.Veď on to vtedy riadil.Chcel by som vedieť tvoj názor aj na tento problém.Ešte aby som nezabudol:Toto opačné zapojenie bolo urobené v UD nie z rozmaru,ale preto,že výzbroj voza už nezodpovedá originálu a dané opačné zap.sa javilo ako najlepšie čo sa týka jazdných vlast.a bezpečnosti.jeho svojvoľná zmena je teda nebezpečná.
J
Kto to varába?