Reply on: Blackhawk #31483:
Vo svojom predchádzajúcom príspevku #31473 som chcel len trochu postrašiť,v žiadnom prípade som nechcel niekomu extra škodiť.Čo sa týka HV 38 pokial viem tak zapojenie reverzného valca hociakého kontroléra musí byť také aby šipka alebo výrez kluky ukazoval na daný popis na kontroléri.Na 38 je kontrolér Škoda a ten má na klukách výrez ktorý tvorý aj zámok.Takže kluky sa dajú nasadiť alebo sňať len v nulovej polohe.Tento výrez je zároveň aj ukazovatelom smeru.Neviem ako to bolo zapojené v UDJD ale možno dobre a všetci ostatný sa mília.Dôležité je nie kde ukazuje kluka ale výrez na kluke!!!Reverzný valec má viac funkcii a preto je velmi nebezpečné bez odborných znalostí doňho zasahovať.Neodborný zásah môže mať vplyv na jazdné a brzdné vlastnosti.Treba sa spítať elektrikárov z UDJD ktorí to opravovali.
J
Kto to varába?