je skutocne nechutne akym sposobom vykonava revizor svoju pracu.Viete v KE vsetci revizory maju taky serifovsky odznak (odkukane z nejakej westernovky) chodia po buse/elektricke/trolejbuse a robia okolo seba velke halo.V KE vam nastupi revizor,ukaze odznak a povie "Daj sem listok"potom zacne cirkus,totiz v KE su take KSC stikace a tie nikdy nestikaju presne a tak by mal stiknut napr.9 a stikne 6.A to sa revizorom nepaci a marne budete vysvetlovat ze ten listok ste si stikli len pred 10s.O hrubom spravani revizorov radsej pomlcim.Ozaj klobuk dole pred systemom oznacovania v BA.Vazne je to tam na vyssej urovni.
Beu
Andy #2852): Ja mam v umysle spravit si inu srandu, ked budem jazdit - za kabinu si vycapit letak s textom v style: "Ak nahodou bezdovodne dlho stojim na zastavke, alebo sa vleciem ako slimak, je to preto, lebo idem skoro. Ak sa vam to nepaci, stazujte sa na Olejkarskej pracovnickam, ktore maju na starosti chronometraze." ;-)) A ked si to tam aj nevycapim, urcite budem podla toho jazdit :))
Doktor #2855): Ano, to som napisal, ze Ikarusy 280/283 a Karosy SM 16.5 mali hnanu 2.napravu, teda koncepcia motorak+naves