Kockac #2862): Ano, mas pravdu, na vsetkych klbovych trolikoch, s ktorymi som sa stretol (snad okrem Ikarusu 280T, ale s tymi som sa nestretol :)) ) su pohanane aj 2. aj 3. naprava - maju 2 nezavisle trakcne motory, 2 kardany a 2 diferaky 
Zato klbove troliky aj lepsie tahaju, aj maju vacsiu stupavost ako kratke, lebo na cca 1.5-nasobok hmotnosti maju 2-nasobok vykonu

Zato klbove troliky aj lepsie tahaju, aj maju vacsiu stupavost ako kratke, lebo na cca 1.5-nasobok hmotnosti maju 2-nasobok vykonu
Beu
Andy #2852): Ja mam v umysle spravit si inu srandu, ked budem jazdit - za kabinu si vycapit letak s textom v style: "Ak nahodou bezdovodne dlho stojim na zastavke, alebo sa vleciem ako slimak, je to preto, lebo idem skoro. Ak sa vam to nepaci, stazujte sa na Olejkarskej pracovnickam, ktore maju na starosti chronometraze." ;-)) A ked si to tam aj nevycapim, urcite budem podla toho jazdit :))
Doktor #2855): Ano, to som napisal, ze Ikarusy 280/283 a Karosy SM 16.5 mali hnanu 2.napravu, teda koncepcia motorak+naves