re emo: no ja si to dokazem predstavit , dokonca na to existuje vzorec, podla ktoreho sa da presne vypocitat, kedy sa to v tom obluku zasekne. a ked dodas dostatocne velku silu tak to pekne vylezie von v smere odstredivej sily. a never tomu, ze otocny podvozok je otocny ako vrtula lietadla na gumicku. ono to funguje vyborne, ale stale to je obmedzena faktormi ako razvor osi na podvozku, razvor otocnych capov v rame, profil kolesa, rozchod, polomer obluka a jeho prevysenie a rychlost. inak sa sprava dvojkolie pri jazde vybehom, inak pri zadani jazdy, inak pri brzde. je to trosku zlozitejsie ako sa to na prvy pohlad zda. ak chces vediet viac, daj vediet, mam nieco o trakcnej mechanike a dynamike, pohladam, zapoziciam.
J
Bude rozhodovať cena a tú musí dať najvyššiu Swechat aby si udržalo zisky
Swechat zo súťaže vylúčiť nemôžeš
v zmluve o privatizácii môžeš uviesť podmienky, že s Bratislavy sa nestane nákladné letisko,...
väčšinu tovarov dnes prepravujú lietadlá, ktoré prepravujú cestujúcich
letisko vo Swechate už znížilo ceny letiskových poplatkov kvôli Bratislave.
Ja nie som proti zmene rozchodu, ja som proti zmene pri súčasnej finančnej situácii. O zmene rozchodu sa môžme reálne začať rozprávať po 5 - 7 rokov po dovŕšení fiškálnej decentralizácie. Čiže v rokoch 2012 - 2014. Ono stále sa nevie koľko peňazí BA dostane po FD. Ale ak sa zistí, že mesto na tom bude podstatne lepšie ako sa predpokladá, keďže stále existuje nutnosť živenia slabších regiónov silnejšími, tak sa môže o tom hovoriť hneď od apríla. Ďalšou vecou je, že rozhodnutie o zmene rozchodu v Petržalke s 1000 na 1435 môžeš urobiť kým nevyhlásiš tender na nákup vozidiel a kým nezabetónuješ kolaje v centre.
Pri FD závisí hlavne od toho či mestá budú mať podiel na DPH. Ak áno, tak BA so svojou spotrebou a konzumom si na investičné projekty zarobí.