Reakcia na: bigmac #27172:
Neviem si dosť dobre predstaviť, ako by sa to malo zaseknúť. Veď ten podvozok prejde oblúk tak či tak, jediné v čom by bol rozdiel je to, že vozová skriňa by pri vačšej vzdialenosti vybočila viac do strany.A inak, veď dalo by sa, keby aj u nás S - Bahn bol kombináciou prímestského a mestského systému, že by jazdil do miest ako Pezinok, Malacky, Senec atď.
J
Ďalšie potrebné akcie ako obnova a výstavba kanalizačnej siete sa v BA regióne začína už tento rok a o sumov 750mil/2004 a ďalšie obrovské výdavky v nasledujúcich rokov. Len v BA má byť tento rok a len do kanalizačnej a vodovodnej siete vrazených 400mil. SK.
Odpady a verejné osvetlenie máme chvalabohu zasebou a vďaka tomu mesto ušetrí obrovské peniaze. Pretože rekonštrukciou osvetlenia sa svietivosť bodov zvýšila z 50% na 95% a spotreba el. elektriny znížila o 50%, reko spaľovne priniesla okrem ekológie aj jeden mestský generátor, ktorý poháňa teplo zo spalovne.
Uvidíme ako dopadne predaj letiska, ak ho dostane Swechat, ževraj sa potiahne Viedenská rýchlodráha až do BA na letisko,...
Dialničná siať mesta má byť dobudovaná v roku 2007 a potom treba začať s nultým okruhom, čo je však témou hlavne pre BSK.
V súčasnom stave je investícia typu zmena rozchodu maximálnou hlúposťou. Tu treba ponechať súčasný stav tratí (samozrejme s údržbou), každú reko robiť s tým že sa pripraví na 1435. A až možno o tých 20 rokov začať uvažovať nadtým, či je treba robiť investičnú akciu na zmenu rozchodu. Ak nebudú iné faktory v priebehu tých prvých 20 rokov.