Reakcia na: S499.1023 #25417:
Ja považujem dizajn T3 priam za dokonalý. Väčšina jeho dodatočných úprav je nevhodná. Okrem toho za veľmi peknú považujem aj T2. Popravde povedané, T1 sa mi ale nepáči.Môj názor máš, ostáva Ti ešte vyspovedať frajerku.
Re #25420 fobust: Osobne nechápem, čo za dogmu sa to šíri v ČR a SR, že CityBus má málo miesta na nohy. Ja pri svojej postave som skutočne nenáročný na skladovanie, ale jednoznačne som toho názoru, že v CityBuse 12 mám na nohy viac miesta ako v Solarise U12. A to sa oboma typmi vozím každý deň - môžem teda porovnávať.
qwix
ale pokusim sa odpovedat:
Vodici pravdepodobne vypustaju cestujucich na nastupisti z toho dovodu, ze jednoducho meskaju a snazia sa tym dohnat par desiatok sekund, ktore sa im velmi zidu, ked budu cakat na semafor na safku (a aspon nedojdu hned do pertrzalky s 5 min. meskanim).
A co sa urcenia dveri, cez ktore sa moze nastupovat/vystupovat tyka, nie je to az tak zly napad, ovsem neviem si predstavit moznosti, ako by to fungovalo v BA. Hned prvy a zasadny problem - arogancia ludi, uz vidim ako by sa na to jednoducho vykaslali, sak preco by som sa mal trepat k 3. dveram, ked tu mam dvere hned. Dalsi problem je preplnenost vozidiel, najma v rannej spicke. A neviem si predstavit, ako by clovek, co sa ledva napchal napr. do 1. dveri predieral plnym autobusom, aby sa dostal k dveram 2. A dalsim problem je technicky. Napr. pri autobusoch Ik415/Ik435/SOR B9.5 su prve a posledne dvere uzke, a su osoby, ktore sa cez ne jednoducho nenapchaju. Ako budu potom nastupovat do busu, ked cez 1. a 4. sa proste nezmestia a 2. a 3. dvere su len pre vystup???
Takze tolko, opat opakujem, dopravu prevadzkuje DPB a ten ma stranky na www.dpb.sk