Reply on: Tomáš #25438:
Hej? A čo takto napísať menovite komu a za čo? Lebo takéto naznačovanie, to fakt nemám rád.I.
Za svoj vkus nemozem ani ja ani ty, takze taka "rozepre" je celkom zbytocna
Vacsinu nazorov mame aj tak zhodnych, napriklad ze je vcelku jedno, o ake vozidlo sa jedna, ak jazdi
Blbost je aj ten "turniket" pri prvych dverach, je to Nemecky nezmysel ktory neexistuje aplikovat v Bratislave. A uz vobec ak ma byt autobus ako nahrada za klbove vozy pri zachovani rovnakeho intervalu. Osobne mam pocit ze do plesnivej B732 sa vocpe rovnako vela cesujucich ako do tohoto MANu, vsak 2+2 znizuje tiez obsaditelnost, navyse IQ vlcakov = 0, lebo pri dverach sa mackali ako sprosty, pricom chodbicka mezdi 2. a 3. dverami bola uplne prazdnda (videl som to na vlastne oci ked som s tym vcera isiel na 83/8.
qwix
ale pokusim sa odpovedat:
Vodici pravdepodobne vypustaju cestujucich na nastupisti z toho dovodu, ze jednoducho meskaju a snazia sa tym dohnat par desiatok sekund, ktore sa im velmi zidu, ked budu cakat na semafor na safku (a aspon nedojdu hned do pertrzalky s 5 min. meskanim).
A co sa urcenia dveri, cez ktore sa moze nastupovat/vystupovat tyka, nie je to az tak zly napad, ovsem neviem si predstavit moznosti, ako by to fungovalo v BA. Hned prvy a zasadny problem - arogancia ludi, uz vidim ako by sa na to jednoducho vykaslali, sak preco by som sa mal trepat k 3. dveram, ked tu mam dvere hned. Dalsi problem je preplnenost vozidiel, najma v rannej spicke. A neviem si predstavit, ako by clovek, co sa ledva napchal napr. do 1. dveri predieral plnym autobusom, aby sa dostal k dveram 2. A dalsim problem je technicky. Napr. pri autobusoch Ik415/Ik435/SOR B9.5 su prve a posledne dvere uzke, a su osoby, ktore sa cez ne jednoducho nenapchaju. Ako budu potom nastupovat do busu, ked cez 1. a 4. sa proste nezmestia a 2. a 3. dvere su len pre vystup???
Takze tolko, opat opakujem, dopravu prevadzkuje DPB a ten ma stranky na www.dpb.sk